lars lulofs

Plaats reactie
Gebruikersavatar
lars lulofs
Berichten: 123
Lid geworden op: 20-03-2008 22:55
Locatie: oldenzaal

22-12-2009 15:12

Hallo,

Ik ben lars lulofs,14 jaar en kom uit Oldenzaal. Ik vis nu zoon 2 jaar fanatiek op karper. Mijn eerste echte karper sessie kan ik nog goed herinneren .Ik had net nieuwe karperstokken van x2 gekocht (Improve Freerunner Set).We zouden op de L vijver gaan vissen. Zogezegd zo gedaan. wij s’morgens vroeg op de fiets met een kar van de hema naar de vijver. Snel alles opzetten,en vissen. De vissen waaren zeer actief die dag en de eerste aanbeet kregen we ook al na ongeveer 20 minuutjes het waren ongeveer visje van 8 pond maar ja best wel groot voor die tijd. En toen kregen we na een uurtje de aanbeet van de 2e vis en ja hoor die moest weer door alle lijnen heen zwemmen, na de vis te scheppen en te onthaaken alle lijnen weer in orde maken. Na alle hengels weer in gegooid te hebben ging ik weer zitten. De 3e vis kwam ook snel weer na een uurtje. Na de 3e vis gingen we opruimen. En kon ik terug kijken op een geslaagde sessie. Verder over mij, ik op school op het Twents Carmel College op de locatie Potskampstraat naast school heb ik nog een bij baantje bij een Boudrie motorsport.
Verdere hobby van mij zijn klussen in huis en klooien aan brommertjes.
Ik vis nu het meeste op het hulsbeek en de kloot. Verder wil ik in de toekomst mijn eerst NL 30e vangen.
neem eens een kijkje op http://www.carpteamoldenzaal.nl
Gebruikersavatar
Robbert Luttikhuis
Berichten: 2
Lid geworden op: 07-07-2008 00:17
Locatie: oldenzaal

26-12-2009 01:16

Dag lars,

Een mooi verhaal hoor.
Succ6 met de zoek tocht naar de nederlandse dertiger. 8)

Groeten,
Dubbel B
Plaats reactie