ff voorstellen....

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fred Clerx
Berichten: 57
Lid geworden op: 29-11-2007 11:10
Locatie: Herten
Contacteer:

12-06-2008 20:13

Ik ben dus Fred Clerx.......... :wink:

Ben woonachtig in Swalmen (limboland) en ben op dit moment 38 jaar, hiervan vis ik al dikke 31 jaar op karper.

Vroeger had ik een website genaamd Limburgse Karpers, die ik later veranderd had in LimCarp (van 199 t/m 2002)......helaas had ik geen tijd meer om de site te onderhouden en heb ik hem destijds uit de "lucht" gehaalt.

De laatste jaren vis ik veel op de kanalen aangezien het vissen aan de Maas niet meer zo prettig is dan het vroeger eens was...... :-?

Ook vis ik wel eens graag op diverse putjes.

Wie weet zien we ons wel eens een keertje aan de waterkant.....

Verder heb ik nog een grote passie en dat heeft alles te maken met het merk wagen dat ik rij, Honda. Ben ook bestuurslid en moderator van een groot forum/club.

Grtz,

Fred.
Laatst gewijzigd door Fred Clerx op 13-06-2008 08:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
thomas brocken
Berichten: 85
Lid geworden op: 09-06-2008 16:13
Locatie: Brabant

12-06-2008 21:42

welkom ik zie dat je al een aantal jaartjes vist :o
Gebruikersavatar
Fred Clerx
Berichten: 57
Lid geworden op: 29-11-2007 11:10
Locatie: Herten
Contacteer:

13-06-2008 05:41

Hoi Thomas.

idd ja...ik behoor tot de oude stempel zou je wel kunnen zeggen..... 8)

Het is allemaal begonnen toen ik 7 jaar was, de broer van mijn Oma ( Ome Teun noemde ik hem ) nam mij eens mee Karpervissen in Valkenswaard, ik viste in die tijd al veel op voorntjes etc maar had nog nooit met een werphengel gevist.

Enfin, het geluk was die dag aan mijn kant want de volwassen heren vingen niets terwijl ik die dag 3 karpers wist te vangen met een aardappeldeegje....en waarvan 72 cm lang was, hetgeen in die tijd een redelijke grote vis was !

Dat de drils niet soepel zijn verlopen zal je denk ik niet verbazen want ik wist niet eens wat een slip was.... :o ....maar met VEEL hulp van Ome Teun wist ik ze dan toch te landen.

Een karpervisser was geboren die dag..... 8)

Heb dan ook de gehele evolutie ervan meegemaakt samen met o.a. mijn zwager Ruud Smulders.

Vanaf de lagere school beviste we al de wateren rondom Roermond, dat was een hele leuke en leerzame periode.

En nog steeds vind ik het leuk om sessies te draaien, welliswaar met heel af en toe een dipje dat zich meestal voordoet als de temp boven de 30 graden gaat...maar daarvoor vis ik wel ook de hele winters door aangezien ik dit een zeer leuke periode vind..... :wink:

Grtz.
Gebruikersavatar
Fred Clerx
Berichten: 57
Lid geworden op: 29-11-2007 11:10
Locatie: Herten
Contacteer:

18-02-2016 13:14

Sow....dat is een tijd geleden dat ik hier iets heb geschreven hehehe.

Enfin, uiteindelijk ben ik in het najaar van 2008 gestopt met karpervissen na heel wat jaartjes actief te zijn geweest, de reden was eigenlijk ivm de ziekte van de vriendin (MS) en hebben de spaarzame vrije tijd samen doorgebracht, dagjes weg etc zodat ze toch iets meer uit haar leven kon halen ipv het maar thuis zitten als ze weer eens slecht kon lopen etc.

Nu heel wat jaren weer verder heb ik besloten om de draad weer op te pakken.

Ik merk wel dat er toch wel aardig wat veranderd is in die periode als het gaat om merken etc.

Zal iig het forum met regelmaat weer eens bezoeken om wat informatie te vergaren.

Wellicht tot aan de waterkant.

Groeten,

Fred.
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

18-02-2016 14:34

Welkom Terug, Fred!
Gebruikersavatar
Fred Clerx
Berichten: 57
Lid geworden op: 29-11-2007 11:10
Locatie: Herten
Contacteer:

18-02-2016 19:39

Frenk de Gruiter schreef:Welkom Terug, Fred!

Thanks Frenk!
:wink:
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

18-02-2016 19:51

Welkom op CarpBoard Fred.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Fred Clerx
Berichten: 57
Lid geworden op: 29-11-2007 11:10
Locatie: Herten
Contacteer:

18-02-2016 19:57

Dankjewel Kees.....it's good to be back :D

Grtz,

Fred.
Plaats reactie