Even voorstellen

Plaats reactie
Bob Henstra
Berichten: 1
Lid geworden op: 27-02-2008 10:41

01-05-2008 12:29

Hallo forumleden,

Ik wou me ook even voorstellen hier. Al een tijdje ben ik heel veel artikelen aan het lezen over het karpervissen hier op het forum (de tijden dat ik het niet kan redden om aan de waterkant te komen). Ik vis meestal alleen en leer me ook zelf alles aan, maar toch zou ik het leuker vinden om met iemand te vissen die er meer van af weet dan dat ik dat doe…zodat ik in de praktijk ook wat kan leren ipv alleen op internet.
Ik ben Bob en woon in het zuiden van ons land, Limburg. Naast vissen studeer ik Werktuigbouwkunde en verder doe ik ook nog wat aan fotografie en MTBen. Onderhand ben ik 20 jaar geworden en ong. 2 jaar actief aan het karperen.

Omdat ik niet alles geloof wat ik zie op tv en daarmee bedoel ik dan bijv. de korda-dvd of andere bedrijven die er alles aan doen om mensen en onwetende/onervaren karpervissers zoals ik te laten geloven dat wat zij doen heilig is….lees ik dus veel hier op het forum.
Naast de tegenwoordige stevige bedrijvigheid in het statisch vissen wil ik me deze zomer toeleggen op het penvissen.(als mijn budget het toe zal laten) Om dan toch op de vroege ochtenden lekker actief bezig te zijn en ’s middags naar het zwembad te gaan.

Maargoed ik hoop hier nog genoeg ervaringen op te doen en wie weet is er nog iemand hier uit het zuiden die liever met nog iemand vist.

Groetjes Bob
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

01-05-2008 21:31

Bij deze: Welkom Bob! Dat je nog maar veel mag leren hier op het carpboard! :D
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
Plaats reactie