Terug van weggeweest

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

29-04-2008 14:51

Hey lui,

Na bijna 2 jaar van afwezigheid, kijk ik hier weer zo af en toe rond. Even kijken of ik nog kan inloggen en jawel, mn account bestaat nog! Maar even opnieuw voorstellen dan:

Ik ben André, 23 jaar en woon (nog) in Finsterwolde (omgeving winschoten). Heb echter net een mooie hoekwoning gekocht in Assen, waarin ik vanaf augustus dit jaar ga samenwonen met mijn vriendin Nathalie.

Karpervissen doe ik weliswaar niet meer zo fanatiek als voorheen, maar toch nog met enige regelmaat en meestal met één of meerdere vrienden. Ik moet toegeven dat mijn andere hobby, het spelen van basgitaar, het stiekem heeft gewonnen van het vissen als mijn meest beoefende hobby. Natuurlijk blijf ik wel vissen en vind het leuk om zo af en toe even te discussieren over het hoe en waarom. Het zal voornamelijk aas en rigs zijn waarin ik ben geïnteresseerd. vistips omgeving assen zijn natuurlijk ook welkom!

Leuk te zien dat het forum er nog enigszins hetzelfde uitziet en dat veel mensen van 2 jaar geleden nog steeds hier aanwezig zijn, en verassend dat mijn account nog bestond!

Groeten André
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

29-04-2008 19:33

Welkom terug :wink:
vr gr peter
Gebruikersavatar
thomas brocken
Berichten: 85
Lid geworden op: 09-06-2008 16:13
Locatie: Brabant

14-06-2008 09:43

welcom
Plaats reactie