Ook maar even voorstellen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
goran cingel
Berichten: 22
Lid geworden op: 30-03-2008 20:32
Locatie: norg

01-04-2008 23:44

Naam is Goran Cingel


Woon in het hooge noorden in Norg

Ben 26 jaar en al een hele tijd een visser, ben begonnen net als iedereen met een vaste stok, toen een overstap gemaakt naar snoekken, en al een jaartje of 6 een echte karper visser geworden.

Inmiddels al wat meertjes en kanaaltjes gehad ook wat ervaring in het buitenland gedaan.
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan een lekkere spiegel maar een schub mag zich dan ook wel een x laten zien.

Hoop dat ik hier nog meer dingen wijs kan worden ik zeg maar zo "je bent nooit oud genoeg om te leren" en je kan altijd andermans manier probeeren mischien werkt die beter.

Samen met 2 kameraden waarvan 1 nu in afganistan hebben we een eigen clubje opgericht en de bedoeling is om dit jaar onze ervaringen op het net te zetten Carp Tackle Team Norg.

Dit weekend worden de lijnen weer strak gezet en maar hopen dat die pb nou es een x verbroken wordt :D

Een van m`n spiegeltjes
Afbeelding

En een van m`n snoek periode
Afbeelding


grtzzzz allemaal Goran
Carp Tackle Team Norg
Tom de Jonge
Berichten: 10
Lid geworden op: 30-03-2008 23:18

02-04-2008 09:03

Norg ligt in het zuiden man!!!! :lol:
Ik werk in veenhuizen daar is ook erg mooi water te vinden. Nou, welkom op dit forum dan maar ik ben hier ook nieuw.

Groeten Tom
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

04-04-2008 18:26

Welkom Goran! :D

Ik heb zelf ook nog een tijdje op snoek gevist (toen ik 10 a 11 jaar was) maar dat was niet zo'n succes. Ving 1 snoek en een snoekbaars in 1 jaar :o. Toen heb ik ook maar de overstap op karper gemaakt. Eerst op een knollenvijver, nu op een kanaal enzo.

Welkom en ik hoop dat je hier veel kunt leren. :D

Met vriendelijke groet,

Bart
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
Gebruikersavatar
goran cingel
Berichten: 22
Lid geworden op: 30-03-2008 20:32
Locatie: norg

05-04-2008 21:49

Dank je wel jongens.
Vissen op snoek doe ik nog regelmatig maar ben nu echt een karper man geworden de aankopen worden ook steeds duurder maar ja dat gebeurt als je een hobby hebt waar je veel om geeft.
Veel leren zal wel lukken ben elke dag op het forum



Grtzzzzz en tot aan de waterkant Goran
Carp Tackle Team Norg
Gebruikersavatar
Stephan van Went
Berichten: 430
Lid geworden op: 26-07-2006 10:40
Locatie: Noord Holland

06-04-2008 00:28

Tom de Jonge schreef:Norg ligt in het zuiden man!!!! :lol:
Ik werk in veenhuizen daar is ook erg mooi water te vinden. Nou, welkom op dit forum dan maar ik ben hier ook nieuw.

Groeten Tom


Norg ligt net voorbij Assen.

Goran welkom op het forum, je zegt "je bent nooit oud genoeg om te leren" je bent ook nog maar 26 ;) zo oud ben je nog niet. :lol:

Nogmaals welkom en succes hier op het forum ;)
Mvg,
Stephan van Went
Gebruikersavatar
goran cingel
Berichten: 22
Lid geworden op: 30-03-2008 20:32
Locatie: norg

06-04-2008 12:39

je zegt "je bent nooit oud genoeg om te leren" je bent ook nog maar 26 zo oud ben je nog niet.



Klopt maar maak vaak genoeg mee dat er jongere jongens zijn die toch vaak denken: ik weet alles en dat is jammer.
Denk dat er genoeg mensen op het forum rondlopen van over de 40tig die nog elke dag bijleren.


grtzzzz Goran
Carp Tackle Team Norg
Plaats reactie