Hallo ik ben Marco ben 31 jr. oud en doe woodiewoodpecker na

Plaats reactie
Marco Deckers
Berichten: 113
Lid geworden op: 21-02-2008 22:40
Locatie: Zitterd

22-02-2008 22:58

eheheh eeeeh eeeeh!!!! :D

Hallo iedereen op dit board! Ik ben een blije allroundvisser, en ga het karpervissen na een 8-tal jaartjes weer oppikken. Na een lange periode niet veel tijd meer besteed te hebben aan het vissen (alleen de vakanties dan), ga ik weer fanatiek aan de slag. Vorige week weer wat nieuw materiaal gehaald, waaronder 2 hengels, 2 6500-derds, wat nieuwe mooie banksticks en wat kleinmateriaal. De beetverklikkers blijven voorlopig mijn oude vertrouwde supercompacts, MET opgeschroefde oortjes!!! :)

Mijn viskennis werd al vroeg overgedragen van vader op zoon, en dat is altijd wel een pré geweest m.b.t. kennis over het vissen van allerlei soorten vis en de toegepaste technieken. Het vissen met de feeder, de vaste stok tot het vissen op grote meerval is mij niet vreemd. Al vanaf mijn 12de levensjaar heb ik tot mijn 19e iedere zomer aan de Saone vertoefd, met de daarbij horende resultaten. Er waren er zelfs avonden van een 5-6 karpers per persoon, veelal kleinere exemplaren tot een 7-8 kilo, met uitschieters tot 16 kilo. Het vissen aldaar viel in de zomer niet echt mee. Iedere morgen moest er eerst een half uur gezwommen worden om de stek vrij te maken van waterplanten die elke avond weer aangedreven werden, maar dat was dan ook echt de moeite waard. De stek was een monding van een bergbeekje dat 's zomers compleet droog lag, echter in de winter een mooi zand plateau had gelegd, om in de zomer op te vissen.

Het water waar we dit weekend gaan beginnen is een mooi water, waar nauwelijks op karper wordt gevist, dus de dressuur is er minimaal. Er is een leuk bestand aan leuke vissen, waaronder een paar om en nabij de 20 kilo. Prachtige natuur aanwezig daar, en dus een genot om er te vertoeven. Er zijn er zelfs bevers gespot!

Fijn om deel te nemen aan dit forum, en mochten jullie vragen hebben, schroom dan niet om deze te stellen. Hetzij via een pb of als reply :)

Met vriendelijke groet,

De Duitser!
put it in your food it tastes better, put it in your bait it tastes better
Gebruikersavatar
Stephan van Went
Berichten: 430
Lid geworden op: 26-07-2006 10:40
Locatie: Noord Holland

22-02-2008 23:45

Hallo Marco,

Welkom op het forum :D leuk dat je je even voorstelt.

Ik ben benieuwd over welk land je het hebt.
Mvg,
Stephan van Went
Marco Deckers
Berichten: 113
Lid geworden op: 21-02-2008 22:40
Locatie: Zitterd

22-02-2008 23:56

Hey die Stephan, bedankt!

De Saone is de regenrivier die de Rhône voedt, en de plek is gesitueerd in het oosten van Frankrijk ter hoogte van Lyon (iets noordelijker). Het is een erg mooie rivier, en de afstand vanaf het zuiden des lands, is ook wel redelijk te overbruggen +/- 750km.
put it in your food it tastes better, put it in your bait it tastes better
Plaats reactie