Vergeten voor te stellen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rob Blok
Berichten: 107
Lid geworden op: 22-12-2007 12:09
Locatie: Bangkok (Nothaburi)
Contacteer:

11-02-2008 18:35

Dit subforum was me nooit opgevallen, daarom was ik me vergeten voor te stellen. Bij deze dus maar.

Ik ben Rob Blok 33 jaar oud op het moment en ik ben 2 jaar geleden geemigreerd naar Thailand. Het bevalt me hier uitstekend en 3 maanden geleden ben ik begonnen met vissen. Ik dacht dat je hier niet kom vissen (bij gebrek aan diep water). Echter er zijn heel veel betaalwateren bij mij in de buurt. Dit moet je zien als kleine meertjes waar je kan vissen. De vis die je hier vangt is meerval er zijn wat wateren met hele grote meerval en daar ga ik ook af en toe heen.

Ik vis met wat Thaise vrienden maar ik spreek de taal nog niet heel goed. Ook denk ik dat het vissen verder ontwikkeld is in Nederland als hier. Dus zal ik veel vragen stellen op het forum over hoe dingen aan te pakken. In Nederland viste ik vaak op voorn en snoek, ik heb een paar keer gekarperd maar dat ging nooit echt goed.

Ik ben toen jaren met vissen gestopt omdat ik het heel druk kreeg in mijn leven en ook wat andere hobbies. Nu heb ik iets meer tijd dus benk ik weer aan het vissen geslagen. Het mooiste is dat het weer hier vaak goed is dus vissen is goed te doen (wordt wel vaak te warm)
mai pen rai
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

22-02-2008 21:56

Nog helemaal iemand met geen reactie :cry:

Welkom rob ik heb dat je ons ook een beetje kunt bij scholen mochten we ooit eens naar Thailand gaan. :wink: :lol:
vr gr peter
Gebruikersavatar
Peter kuipers
Berichten: 1254
Lid geworden op: 20-03-2007 20:17
Locatie: Dokkum

22-02-2008 21:57

Peter kuipers schreef:Nog helemaal iemand met geen reactie :cry:

Welkom rob ik heb dat je ons ook een beetje kunt bij scholen mochten we ooit eens naar Thailand gaan. :wink: :lol:


Oh ja het leek mij ook wel eens leuk om een paar van die gedrochten te zien die je daar vangt misschien een idee om eens een paar foto's te plaatsen

vr gr peter
vr gr peter
Plaats reactie