Koen vanuit Frankrijk

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Koen Janssens
Berichten: 22
Lid geworden op: 04-11-2007 23:09
Locatie: Frankrijk
Contacteer:

08-11-2007 09:44

Hallo @ allen,

Ik ben koen Janssens, inderdaad, de broer van Johan Janssens "oude" karper goeroe en ex eigenaar van de (Carp Company Products) nu bij sensas...

Maar goed, ik ben hier om mezelf voor te stellen en dus doe ik dat maar..

Ik ben sinds 16 jaar woonachtig in Frankrijk waar ik tevens ook zolang de meerval bevis. Met een eigen klein maar uiterst gezellig meervalkamp aan de boord van de Doubs in Saone & Loire. ik kan vanuit mijn tuin op karper en meerval vissen, dus alle dagen "fiesta"..

Gezien de enige vorm van "communicatie" over meerval over enkele websites of forums valt en niet direkt in Frankrijk liggen, ben ik begin 2007 mijn eigen website met nederlandstalig forum over meerval begonnen, uit het hartje van het franse meerval land.

Om nog even te praten over mezelf, denk ik dat je het beste het laatste magazine van "de roofvis" koopt, en een goed artikkel geschreven door " Marco Kraal" over "traktor vissen op de Doubs" leest ( ik denk uitgave 62), daar staat eigenlijk een stukje van mijn biografie en mijn denkwijze over mijn hobby, de meerval.

Het is altijd een groot plezier om kontakten te leggen, en omdat de meerval steeds meer plaats neemt in het hart van sommige karpervissers
staat bij mij de deur altijd open, voor sterke meerval verhalen, maar ook de levenswijze, de meervalcommunicatie, gedrag, biologie, enz zijn meer als interesante zaken...

Ik zal trachten om geregeld een visite te brengen aan jullie "prachtige" forum...


Vr Gr. Koen Janssens
Koen janssens - President
Internationaler Waller und naturschütz Verband
Association international de protection du silure et natur
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

11-11-2007 08:37

WELKOM kOEN :wink:
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Gebruikersavatar
Yuri Alexej Römer
Berichten: 269
Lid geworden op: 17-05-2008 20:32

22-05-2008 00:07

Hallo Koen,

Leuk om een berichtje van je te lezen,
leuk om de naam Johan Jansens ook weer een keer te horen,
kwam laatst nog een oude videoband tegen waar op hij samen met
rini groothuis en dick albers was te bewonderen.

Heb een vraagje, ik weet dat een tijd terug johan een boekje heeft geschreven
in het kader van het knopen van onderlijnen.

Ik meen dat het boekje het korte eindje heet. Weet jij daar toevallig wat van,
zo ja, weet je wellicht hoe ik daar aan kan komen want ik zoek er al een aantal jaren naar
en kwam vandaag toevallig jouw bericht tegen.

Hoop dat je het goed steld in Frankrijk en dat je veel strakke lijnen mag meemaken.

Hoor graag van je,

Vriendelijk groetend

Yuri Römer
Gebruikersavatar
Stephan van Went
Berichten: 430
Lid geworden op: 26-07-2006 10:40
Locatie: Noord Holland

22-05-2008 07:12

Koen welkom hier op het forum, leuk dat je met ons mee doet.

8)
Mvg,
Stephan van Went
Plaats reactie