Voorstel

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

15-08-2007 14:45

8) 8) 8)

"Ik ga je een voorstel doen, dat je niet kunt afslaan..."

8) 8) 8)

Woorden van soortgelijke strekking in het Engels én met een zachte schorre stem, heeft iedereen wel 'ns gehoord.

Wil iemand een uitleg geven wat het verschil is tussen de Voorstelhoek en de Kennismakingshoek?

Of heeft het één inderdaad te maken met het doen van een voorstel en het ander met het kennismaken met een persoon? Ik kan me voorstellen dat het hier is voorgesteld om mensen voor te stellen en daar ook een voorstelling bij te maken, vooropgesteld dat dat inderdaad werd voorgesteld...

Groet,
Jacob
Wonderful Days
K. van den Herik

15-08-2007 14:54

Het stel is me even voor
Het hoek is met kennis

Afbeelding
Gerrit Pook2
Berichten: 160
Lid geworden op: 27-04-2007 17:53

21-08-2007 08:49

Dat kun je je toch wel voorstellen?,in een voorstel hoek sta je alleen en stel je je eigen voor aan anderen die niet in de voorstelhoek staan.Dan is er nog de kennismaakhoek,niet te verwarren met een afwerkplek ,daar kun je na het voorstellen nog even kennismaken met de diegene waar je je net aan hebt voorgesteld in de voorstelhoek.Als je eenmaal kennis hebt vergaard kun je dat weer uitdragen in de zogenaamde uitdragerij.Vandaar uit wordt alle kennis verdeelt met de zogenaamde verdeelsleutel.Dit gaat al sinds mensenheugenis op deze manier maar als jij een ander voorstel hebt dan kunnen we misschien een aparte voorstel hoek creeren.

namens de commissie in voor en tegen spoed

gr Gerrit
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

31-08-2007 16:10

:lol: :lol: :lol:
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Plaats reactie