Ik ben Paul, 29 lentes jong en komt uit het prachtige Goes in Zeeland. Ik ben al tijdje aanwezig op dit forum en lees de vele topics met veel plezier, en heb besloten me zelf dan toch eindelijk maar eens aan te melden.
Vissen is voor mij een oude hobby die sinds begin van dit jaar weer een nieuw leven heeft gekregen. Heb vroeger altijd veel aan de kust gevist op makreel, geep en platvis. Helaas is sinds ik op me zelf ben gaan wonen in de "stad" deze hobby beetje verwaterd en had ik het meeste van mn visspullen verkocht. Sinds begin dit jaar begon het toch weer enorm te kriebelen om weer eens aan de slag te gaan met een hengel. Ik heb toen besloten om de omschakeling te maken naar zoetwater en heb het karpervirus behoorlijk te pakken.
Ik vis tegenwoordig in 3 verschillende vormen, met de vaste stok, method feeder en struinend met de pen en niet zonder succes mag ik wel zeggen want heb dit jaar behoorlijk wat mooie vissen op de mat gehad. Vanaf komend seizoen wil ik ook wedstrijden gaan draaien via de plaatselijke hengelsport verenigen en misschien wat koppelwedstrijden met de feeder.
Als jullie meer willen weten hoor ik het graag

Met vriendelijke groet
Paul