Nieuw lid dus even mezelf voorstellen.

Plaats reactie
Leon de Jonge
Berichten: 3
Lid geworden op: 23-09-2014 09:39

23-09-2014 12:11

Hallo allemaal!

Ik ben Léon de Jonge en woonachtig in Heinkenszand, een klein plaatsje net onder Goes in Zeeland. Toen ik nog jong en onbedorven was :D, was ook helemaal gecharmeerd van vissen. Ook heb ik regelmatig met veel plezier vanaf de boot gevist, maar helaas is het de afgelopen jaren van vissen niet veel meer terecht gekomen. Nu ik hier in Heinkenszand woon en voor mijn huis een grote plas heb liggen, gaan mijn kinderen (beiden 10 jaar) regelmatig een hengeltje leggen. Aangezien ik hier met grote regelmaat fanatieke vissers bezig zie (die op karper vissen), ging bij mij de vissers-kriebel ook weer opspelen. Graag wil ik het vissen weer op gaan pakken en wil ik zeker een start gaan maken met karpervissen. Ik had in de beginnershoek ook al een post neergezet om te vragen of iemand in de buurt van Zeeland hengelsportzaken weet, waar ik voor materiaal en advies terecht kan. Dus wat voor materiaal heb ik nodig om goed te kunnen starten, waar moet ik op letten bij de aanschaf etc. etc. etc....

Ik sta voor elk advies open en ik hoop dat jullie mij een beetje wegwijs kunnen maken in de karperwereld.

Ik hoor het graag en PB me maar!

Groetjes,
Léon de Jonge
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

23-09-2014 13:09

Hoi leon,

welkom hier en enjoy your stay here..

gr,
Oja joh!!!
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

25-09-2014 09:35

Welkom hier :D
CarpeR Diem
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

25-09-2014 10:01

Welkom, Leon,

leuk dat je je hier aansluit en de karperkoorts weer hebt gekregen.
Er is veel te leren, en het vissen op zich, dat gaat wel lukken met een beetje moeite denk ik.

Die plas voor de deur zal ook wel helpen, heb er ook gevist (statisch en met de pen). Welke discipline heb je in gedachten: de statische of de penvisserij of evt oppervlakte visserij? Of wlke gelegenheid zich voordoet? :)

Veel plezier in de visserij en laat eens wat van je horen in dit forum.

Grtz

Frenk
Plaats reactie