Restart

Plaats reactie
Egon Doyer
Berichten: 16
Lid geworden op: 19-08-2014 22:53

19-08-2014 23:26

Goedenavond karperliefhebbers,

Na een kleine 40 jaar niet meer op karper gevistvte hebben, is het bloed weer gaan kriebelen. Wat is er enorm veel veranderdmet betrekking tot techniek, methodes en materialen!

Wie ben ik?

Wel mijn naam is Egon en ik ben midden 50 en samen met mijn zoon weer begonnen met karpervissen. Ik heb vroeger veel gevist in Vlaardingen en heb nog zelfbouw karperhengels van Wout van Leeuwen (Parabolic II) en Edward van der Heul (sir Edward).

Inmiddels woon ik in de noordoostpolder en probeer hier wat leuke stekken te vinden. Met de hulp van een kennis diemveel vist worden we een beetje wegwijs gemaakt en we zijn ervan overtuigd dat we leike visjes kunnen vangen.

Verder verdiep ik me in de vele informatie die op internet beschikbaar is en natuurlijk ook op dit forum.
Ik hoop hier veel te leren en hopelijk ook mijn steentje bij te dragen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

19-08-2014 23:46

Welkom op CarpBoard Egon. Lijkt mij een strak plan zo. We lezen je graag.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

20-08-2014 08:40

Welkom hier :D
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

20-08-2014 10:56

zozo na 40 jaar weer back on the water ;) leuk...

maaruh welkom en succes met de nieuwe technieken, let wel dat vaak de basis technieken van 40 jaar terug nog best voor verassingen kan zorgen (tip) ;)

Cheers.
Oja joh!!!
Egon Doyer
Berichten: 16
Lid geworden op: 19-08-2014 22:53

23-08-2014 17:09

bedankt voor jullie reacties; en inderdaad werken oude technieken ook nog.
Ik heb bij een zeer enthousiaste karpervissen een mooie Supa Brolly op de kop kunnen tikken.
Mezelf verder verdiepend ben ik weer op slag verliefd geraakt op mooie zelfbouw hengels met hun perfecte afwerking......ben benieuwd hoe alng mijn portemonnee (en mijn vrouw) het gaan uithouden ;-)

Ik realiseer me heel goed dat je met mooier en duurder materiaal niet meer vangt....maar zolang je geen beet hebt kan je altijd nog naar mooi material staren ;-)
Plaats reactie