Nieuw lid

Plaats reactie
Crescens Hoffman

27-02-2014 12:27

Hallo!

Ik heb mij (opnieuw) aangemeld op dit forum. Volgens mij was ik een aantal jaren geleden ook lid van de karperwereld.nl Dat brengt mij dus opnieuw hier.Maar nu met een andere reden dan voorheen. En dat vertel ik zo.

Ik stel mij eerst even voor: Ik heet Crescens Hoffman, ik ben net 37 geworden en vis al van jongs af aan. In mijn tiener jaren richtte ik mij steeds meer op het karpervissen. Maar de laatste jaren heb ik vrijwel niet meer gevist. Doch mis ik het enorm. De voorbereidingen, de spanning, het filosoferen, en het vissen in de natuur zelf natuurlijk. Ik was voornamelijk een wintervisser en wetende dat ik het hoogstwaarschijnlijk nooit meer zal doen.... Ik ben veranderd...

Dat brengt mij gelijk op de reden waarom ik hier weer kom.
Ik ben veranderd. Ik ben vrijwel helemaal vegetarisch geworden en bewuster geworden naar dier (en mens) Dit is ook de reden dat ik mijzelf er niet meer kon toe zetten om met mijn oude vismaat te gaan karpervissen. (en hij baalt er enorm van hehe) Na lange tijd twijfelen kom ik tot de conclusie dat ik niet meer ga vissen en dus met een complete karperuitrusting zit. Hoppa!! daar zijn we dan. Het onderwerp. Om het niet meer stof te laten vergaren dan het al doet, verkoop ik het. Oke niet alleen vanwege het stof. Ook vanwege mijn ontslag icm met de monden die ik moet voeden.

Ik heb alles gefotografeerd en genoteerd. Ik zet spoedig op het forum een advertentie. Ik heb geprobeerd om het echt goedkoop te houden. Omdat ik er van af wil. Jullie zijn vrij om jullie mening over de prijzen etc. te geven natuurlijk.

Ik kom hier nog op terug.

Groeten Crescens
R de Winter
Contacteer:

27-02-2014 15:41

Hoi,

jammer dat je er mee stop met deze mooie hobby maar je zal er je redenen voor hebben.
dus eigenlijk ben je geen nieuw lid maar een verdwijnend lid :S

dusja kom maar op met je uitrusting misschien zit er wel wat tussen ben benieuwd ;)

Succes verder.

R.
Oja joh!!!
Marco Mensing

01-03-2014 20:19

Welkom hier :D
CarpeR Diem
Crescens Hoffman

23-06-2014 12:31

Hallo,

Nou ja goed, het heeft even geduurd.
Ik heb een paar mnd mijn karper/visspullen gereserveerd voor een kennis die alles in één keer wilde opkopen, maar dat is tot op heden nog niet gebeurd...

Ik wacht daarom niet langer en geef jullie hierbij een link naar mijn Dropbox voor de foto's.
Ik verkoop het per fotoserie/nummer - lees:meerdere foto's per item- zodoende blijf ik niet zitten met een hoop kleine onverkoopbare items.

Er zit een .pdf bestandje bij voor de omschrijving. Volgens mij zit die helemaal onderaan de lijst, maar ik geef hem hier ook wel even.
LINK------> https://www.dropbox.com/sh/2q1uelypnq93 ... S_nU2nTlZa
PDF------> https://www.dropbox.com/s/01wxj2bf8xf7e ... pullen.pdf

Voor contact kunnen jullie mij bereiken via het forum of sneller via cfhoffman1977@gmail.com

Met de hartelijke groeten,
Crescens Hoffman

ps admin, misschien moet dit verhuist worden naar het board aanbod in 'Vraag&Aanbod' ?
Kees Ouwehand

23-06-2014 16:14

Welkom voor de uitverkoop zal ik maar zeggen. Je kunt in Aanbod een advertentie zetten. Bedenk daarbij dat 1 uur na plaatsen veranderen niet meer kan. Succes ermee.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Crescens Hoffman

24-06-2014 10:58

Bedankt Kees,

Oke ik doe ik. En het veranderen van reacties kun je dus niet meer veranderen na 1 uur? Dat betekend ook niet editen/toevoegen of updaten?

Groeten Crescens

Edit: ahh ik zie het al in mijn oude bericht. De optie 'wijzigen' is weg. Nou ja, dan update ik de topic wel met een nieuwe reactie. Oh en ik woon in Sneek trouwens. Thnx voor de tip Jeroen :D
Crescens Hoffman

15-07-2014 11:34

De foto's van de items die verkocht zijn die verwijder ik/zijn verwijdert.
Ook wil ik eventueel wel dingen reserveren, maar alleen voor 5dgn. Anders werkt het niet.

Er is nog genoeg!

Groeten Crescens
Crescens Hoffman

18-07-2014 12:55

Update: nr.17 en nr.18 (de Shimano hengel set met Shimano molens) zijn verkocht!
De foto's van onderstaande link zijn verwijdert.

https://www.dropbox.com/sh/2q1uelypnq93 ... S_nU2nTlZa

Ook ga ik as zondag 20 juli met vakantie. Dus kan ik tijdelijk niet reageren op vragen en biedeingen etc.

groeten Crescens Hoffman
Crescens Hoffman

14-08-2014 09:31

Update: terug van de vakantie.
Plaats reactie