Ook ik zal me maar even voorstellen

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Christian Litjes
Berichten: 214
Lid geworden op: 10-03-2011 17:49

19-08-2011 17:54

Hallo allemaal,
Ik ben Christian Litjes, 21 jaartjes jong en sinds 1 jaar actief op karper aan het vissen.
Het is allemaal begonnen aan de keren dat een karper met mij en me light feeder hengeltje aan de haal ging en uit eindelijk deze brak...
Toen besloot ik karper te vissen. Ik ben begonnen met pennen, had in het begin wel redelijke resultaten later niet meer ivm situatie op de lokale wateren. Daarna besloten om met wat zwaardere feeders zeelt,karper,brasem en giebels te targeten. Met een medium feeder een 20 ponds karper gedrilt, vond het toch niets op deze manier.

En nu is het zover! Actief aan het vissen op de grond. Wat een genot!

Zover mijn karper story.

Ik studeer technische informatica en houd van hardcore/speedcore/terror/frence core.
Verder heb ik ook motorrijden en een vriendin als hobby.
Oh ja en ik kom uit Erp. Voor de mensen die het niet kennen. Het ligt 6km van Veghel af, ook niet bekent? Nou dan hou het maar grofweg op tussen Den Bosch en Eindhoven in.

Ben al een tijdje actief op het forum maar omdat ik nu voor mijn gevoel het karper vissen begin te snappen en te vangen vond ik het tijd om me voor te stellen.
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

19-08-2011 18:13

Welkom hier :D

Rond Eindhoven komt me wel bekend voor !, rij daar regelmatig op de motor Off Road. French speedcore bevalt me ook, een vriendin mag niet van m'n vrouw...
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Christian Litjes
Berichten: 214
Lid geworden op: 10-03-2011 17:49

22-08-2011 22:07

Oh ja,
Sinds ik echt statisch aan het vissen ben voel ik me echt een volwaardig karpervisser. Experimenteer vol op met onderlijnen, lood etc!
Plaats reactie