Alan

Plaats reactie
Alan Smithee
Berichten: 12
Lid geworden op: 04-08-2011 00:35
Locatie: Alkmaar

08-08-2011 00:16

Voorstellen is wel zo beleefd dus bij deze;

Alan, 28 jaar oud en wonende te Alkmaar. Zelfstandig ondernemer en vis voornamelijk op karper ter ontspanning.

Nadat ik zo'n 10 jaar geleden gestopt ben met vissen heb ik sinds kort de draad weer opgepakt. Ik had echt even iets nodig om mijn rust in te kunnen vinden en karper vissen is daarop volgens mij het juiste antwoord. Enerzijds omdat het erg toegankelijk is en anderzijds omdat je verplicht bent te ontspannen en genieten langs de waterkant.

Ik ben voornamelijk in en om Alkmaar te vinden, zit graag op grotere en de de wat moeilijkere wateren als kanalen en grote plassen. Mijn voorkeur gaat ook uit naar 's nachts vissen omdat het dan zo lekker rustig is. Slapen doen we praktisch nooit tijdens het vissen, zie je 's nachts dus ergens een plu langs de waterkant dan is het een grote kans dat ik dat ben.

Verder heb ik mij aangesloten op dit board om informatie te vergaren betreffende het vissen op karper. De kennis is immers in de loop der jaren een beetje vergaan en hoop tussen alle onzin en spelfouten daarin wat terug te vinden.

Goede vangst en een grote groet,

Alan
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

08-08-2011 04:36

Welkom hier :D
CarpeR Diem
Plaats reactie