Voorstellen!

Plaats reactie
Hjalmar Westerman
Berichten: 3
Lid geworden op: 28-06-2011 23:51

29-06-2011 00:14

Hallo iedereen!

Ik ben Hjalmar Westerman 19 jaar en ik woon in Hilversum.
Het vissen is bij mij begonnen toen ik nog een jaar of 10-12 was, samen met mijn vader.
Ik heb ook samen met mijn vader mijn eerste voorntje gevangen(hij had de hengel vast maar hij was slechtziend, ik zag de dobber ondergaan en gaf een ruk aan de hengel, dus letterlijk samen!).
Toen mijn bamboehengel eenmaal een beetje versleten was vond mijn familie het tijd voor wat verbetering. Ik kreeg voor mijn verjaardag een ware werphengel! (krenterige familie, mijn oom had een hengelsportzaak :P).
Na een tijd wilde ik ook wel eens een karper vangen, en zodoende kreeg ik een dikke lijn en een pennetje. Hiermee wat leuke karpers gevangen. Later zelf uitrusting gekocht om te gaan vissen met boilies.
Na het overlijden van mijn vader is het vissen een beetje op de achtergrond gevallen. Herinneringen, weinig geld, etc etc.
Tot een aantal weken terug, toen ik terugdacht aan mijn tijd aan de waterkant. Ik heb meteen flinke inkopen gedaan en de benodigde spullen gekocht, rigs geknoopt, molens wat gevet (hadden érg lang stilgestaan). Arme kerel die ik ben (dit jaar gestopt met opleiding, samen gaan wonen, nergens geld voor) had ik dus geen geld voor een vispas..
Maar deze week ga ik hem eindelijk halen en dus weer Vissen! heb er weer enorm veel zin in. Het enige wat ik eigenlijk ook nog nodig heb zijn 2 mooie hengeltjes, maar mijn ouwe stokkies doen het ook nog wel voor een maandje! :p

IK hoop hier veel te kunnen delen en leren.
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

29-06-2011 06:15

Welkom hier :D
CarpeR Diem
Plaats reactie