Voorstellen

Plaats reactie
Martin Nijboer
Berichten: 313
Lid geworden op: 11-08-2010 17:03

12-08-2010 13:46

Heey allemaal,

Na al een aantal post te hebben geplaats kwam ik bij deze topic, en dacht hoe asociaal ben ik om me niet eerst even voor te stellen voordat ik al los barst haha.

Nou goed, me naam hebben jullie vast al gelezen. Ik ben Martin en 19 lente's jong en woon in het mooie Enschede. Ik vis al een aantal jaren op karper, maar nu je wat ouder word en fatsoenlijk werk kunt vinden krijg ik me spullen steeds een beetje bij beetje beter. Ik ben er door me vader op gekomen, die doet het al ze hele leven lang en heb eigenlijk de ziekte overgenomen.

Ik zit op een record van 28.2 pond en 28.3, tjah, tis nog niet eens een "verschil" te noemen, helaas mocht ik ze nog niet groter vangen.

Mijn ervaring, tjah.. Ik weet niet hoe ik het zelf moet beoordelen.. Laat dat me vismaten maar doen! haha, Naja je bent nooit oud genoeg om ervaring erbij op te doen toch?:) Ik leer nog steeds veel van me vismaten en vader natuurlijk. Ook kijk ik erg veel dvd's en probeer ik alle informatie in te winnen die er te vinden valt op het gebied van karper(vissen)

Ik heb als doel dit jaar (of nouja het is eigenlijk volgend jaar) naar Frankrijk te gaan. Het liefst in april/mei. In de hoop daar wat moois te vangen en meer ervaring op te doen. Ook wil ik dit jaar nieuwe molens kopen. Ik denk dat ik dat ook als doel mag zien aangezien je daar niet maandelijks het geld voor hebt.

Tjah wat voor visser ben ik, eigenlijk alles wel. Ik vis wel graag op groot water, maar ben ook wel iemand die 's avonds een paar uurtjes met de pen een beetje gaat stalken.. Ook opzich wel een buitenland visser, ik heb het nog nooit gedaan maar lijkt me echt super vet. De plannen zijn er al!

Maargoed, in NL ben ik ook zeker nog niet uitgevist, er zitten hier nog zat gaten die ik zeker ga bezoeken!!

Ik denk dat dit het wel z'n beetje was haha.

De groeten!
jasper rosman
Berichten: 484
Lid geworden op: 07-04-2010 21:11

12-08-2010 22:39

WeLkOm ;) er valt genoeg te leren en discuseren ;)
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

13-08-2010 20:12

Nou Martin, barst maar los. We lezen je.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Plaats reactie