Aangenaam, even voorstellen!

Plaats reactie
Cor Vermeulen

08-08-2010 13:38

Beste medevissers,

Na een lange tijd van rond snuffelen als gast op dit forum, heb ik toch maar even een eigen account gemaakt. Ik heb altijd met plezier rond gekeken naar de vele onderwerpen en ervaringen die hier met elkaar gedeeld worden. Nu zal ik hier zelf ook graag aan mee willen werken en stel me daarom bij deze voor.

Ik heet Cor Vermeulen, ben 21 jaar jong en woon in Leerdam (een klein stadje in de buurt van de rivier de Linge). Jullie begrijpen natuurlijk wel dat ik daar dan ook veel uurtjes heb gevist, en zo'n 3.5 jaar geleden heb ik daar dan ook mijn record vis gevangen. Een schubkarper van 36 pond. Ben van jongs af aan altijd met vissen bezig geweest, maar toen ik een jaar of 12 was ontdekte ik het karpervissen en begon voor mij de ontdekking naar onze mooie zoetwater vis.

Ik hoop van jullie veel te leren en wens jullie allemaal succes aan de waterkant!

Met vriendelijke groet,
Cor Vermeulen

Augustus 2007
Afbeelding

Juli 2010
Afbeelding
Kees Ouwehand

08-08-2010 13:47

Welkom Cor,

Ik zou bijna zeggen, dan zien we je wel eens in Het Dak. Maar ik begrijp dat een andere locatie wordt gezocht voor de landelijke KSN bijeenkomsten.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Cor Vermeulen

08-08-2010 13:57

Bedankt,

Ik moet alleen helaas betreuren dat ik geen lid ben van de KSN dus bij de jaarlijkse meeting ben ik er niet bij. Ik zal is een overweging maken en me er iets meer in verdiepen om te kijken of het voor mij ook de moeite is om daar lid van te worden.

Met vriendelijke groet,
Cor Vermeulen
Plaats reactie