Nieuw hier

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tom Smeekes
Berichten: 3
Lid geworden op: 26-07-2010 00:23

26-07-2010 00:35

Goededag allen,

De naam is Tom zoals ook als naam opgegeven moet worden, iets wat compleet nieuw is voor mij op fora en wat ik zeer waardeer!

Met bouwjaar 1989 ben ik woonachtig in Almere en sinds 10 jaar vis ik sporadisch fanatiek vooral op roofvis. Begin dit jaar begonnen met het vissen op karper in dezelfde omgeving. In februari een rodpod met hengels aangeschaft voor een prikkie. De eerste +/- 30 uur aan de vaart leverde voor mij niets op, tot ik kleiner water opzocht. Daar heb ik van de week mijn 20e schub uit getrokken. :lol:

De eerste run heeft me helemaal gek gemaakt en sindsdien kan ik niet wachten tot de volgende sessie. Helemaal hooked dus (ironisch genoeg)

Ik zit nu een beetje op het punt waar ik graag een fox setje met shimano hengeltjes en een grote koffer met de fijnste materialen zie verschijnen. Dat wordt sparen aangezien het vissen op redelijk budget mij al een gigantisch gat in de hand oplevert.

Verder ben ik hier om jullie te vervelen met ''domme'' beginnersvragen en hoop ik van jullie een hoop te leren, wat mij hopelijk weer meer vis oplevert.

Proost!

PS; blunder top 5 ook een zeer leuk idee. Mijn grootste blunder was een hengel onhandig neerleggen tijdens het onthaken, wat moeilijk ging bij een zeelt. Vervolgens loopt een maat van me weg neemt met zijn voet de lijn mee. De haak schiet helemaal door de lip van de zeelt door mijn vinger. Weerhaakje zat er helemaal doorheen.
Bijlagen
ala.jpg
Een van de eerste!
(138.49 KiB) 97 keer gedownload
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

26-07-2010 10:05

Welkom :D
CarpeR Diem
Plaats reactie