Even voorstellen dan maar..

Plaats reactie
Tom de Jonge
Berichten: 10
Lid geworden op: 30-03-2008 23:18

30-03-2008 23:57

Hallo mijn naam is Tom ben 27 en woon met mijn vriendin en dochterje in Opende, Groningen. We hebben eerst een aantal jaar in de stad groningen gewoont maar ivm de kleine de rust opgezocht. Ben me nu druk aan het orienteren op karpergebied. Dit ivm het gesloten roofvisseizoen. De meeste tijd van het jaar ben ik actief op http://www.roofvisforum.nl als esox lucius grunn..
Ik ga niet met boilies e.d. aan de slag, een penhengel voor uiteraard pen en korst is ideaal voor mij.
Ik zal dus regelmatig wellicht voor jullie bekende zaken vragen aangezien ik alleen met de korst gericht op karper heb gevist en dit ook erg incidenteel.

Mijn grootste karper was 99cm lang en het was een graskarper, gevangen aan een heavy feeder met 0.18 lijn. Nee gewicht weet ik niet, ben een roofvisser immers..
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

31-03-2008 19:21

Welkom Tom! :D

Was zeker een spectaculaire dril aan 0,18 mm lijn?! :D
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
Tom de Jonge
Berichten: 10
Lid geworden op: 30-03-2008 23:18

31-03-2008 23:32

Zekers het was een dril van zeker een half uur.. Feeder ging hoepelkrom, tis dat ik al jaren vis anders had ik hem nooit kunnen landen. Hij ging een paar keer 3 meter uit de kant er ineens vandoor. Maar nu heb ik een shimano speedmaster gekocht voor meer controle, heb nog een ultimate unicum voor op snoek.
Plaats reactie