Hier is Lars

Plaats reactie
Lars Louwerens
Berichten: 2
Lid geworden op: 17-03-2008 17:54

19-03-2008 16:05

Hallo iedereen,

Na een jaar of 2 hier rond gezocht te hebben als gast, heb ik me maar even aangemeld.
Ik ben Lars Louwerens en ben 17 jaar oud. Ik ben ongeveer 2.5 jaar geleden begonnen met vissen je kent het wel, eerst kleine vissen en ben nu helemaal gericht op de karper. Vissen is niet alleen een hengeltje uitgooien bij mij, maar ook voor voeren, (mooie)foto's te schieten van de natuur, sinds dit jaar ook karper beurzen bezoeken. Ik zit zowel met de pen als met de statische hengel aan de waterkant. Voor het penvissen gebruik ik een doodgewone spinhengel en voor het statisch vissen op de karper heb ik nu een spro strategy the legend. (kurk versie) Ik heb hem nog niet gebruikt, maar de berichten over de hengel zijn zeer positief.
Verder maakt het mij helemaal niet uit hoeveel de vis weegt. Elke vis die ik vang ben ik blij mee. Grote gewichten zijn natuurlijk leuk om aan de hengel te hebben, maar dat betekent niet dat een kleine karper geen gas kan geven.
Ik heb verder respect voor elke vis. Dus niet dat karper beter is dan brasem.

Hier trouwens een foto van mij met een karper. Let niet op mijn gezicht, want had s'ochtends vroeg mijn haren niet gedaan.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Martin Beek
Berichten: 813
Lid geworden op: 14-03-2003 01:00
Contacteer:

19-03-2008 16:07

Damn, doe volgende keer wat aan je haar :roll: Je bent aan het vissen, geen catwalk aan het lopen. Daarintegen zou ik foto's van mezelf met de "Out-of-Bed-look" niet eens publiceren :lol: dus respect! :wink:

En nog belangrijker; welkom on-board! :D
Gebruikersavatar
Raymon Reterink
Berichten: 824
Lid geworden op: 28-06-2007 09:15
Locatie: Hoorn
Contacteer:

19-03-2008 19:59

Welkom Lars op het forum 8)

foutje :wink:
Laatst gewijzigd door Raymon Reterink op 28-03-2008 22:44, 2 keer totaal gewijzigd.
Elke karper is er één is mijn motto

http://WWW.KARPEREN.NET
Gebruikersavatar
Bart Koops
Berichten: 1036
Lid geworden op: 13-08-2007 10:30
Locatie: Assen
Contacteer:

21-03-2008 12:50

Raymon Reterink schreef:Welkom Jeroen op het forum 8)


Ehh... hij heet Lars hoor :lol:

Welkom Lars :D
Wind is niet erg, maar het waait dan altijd zo :o

Niet gevist is altijd geen vis. 8)
Plaats reactie