Fish Ned Festival Zoetermeer

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ben de Groot
Berichten: 333
Lid geworden op: 11-08-2005 13:04
Locatie: Leidschenveen ====== The Hague

24-04-2010 10:23

Gaat iemand nog bovengenoemd festival ?
Wordt gehouden op 5 minuten rijden van me vandaan, en Ik zag het gister toevallig een poster op een abri in Zoetermeer staan. (en nu net hier op het board bij komende evenementen), wordt niet echt gepromoot heb ik het idee.

http://www.fish-ned.nl/
Kalk hier onder dus je bevindingen over dit festival.

Ik zelf probeer in de loop van de dag wel even langs te gaan.

gr.
Ben
C atch
A nd
R elease
P lease

<*))))><
Werner Dpe
Berichten: 84
Lid geworden op: 24-09-2009 22:33

24-04-2010 23:55

Als iemand hier nog heen wilt gaan zou ik lekker thuis blijven, je mist er namelijk niks aan. twee tentjes met wat stands, waar eigenlijk niks te krijgen is. Was het tientje entree totaal niet waard in ieder geval, maar wat boilies gekocht om in ieder geval nog met iets weg te gaan.

Voor mij was het om de hoek, maar als je hier van buiten zoetermeer naar toe zou moeten komen dan zou ik me echt genaaid voelen als je dan op zo'n beursje terecht komt.
Gebruikersavatar
Ben de Groot
Berichten: 333
Lid geworden op: 11-08-2005 13:04
Locatie: Leidschenveen ====== The Hague

26-04-2010 09:24

Ben zaterdagmiddag geweest, en onderschrijf de bevindingen van Werner.

Ik had de mazzel dat we op parkeerplaats de toegangs-armbandjes kregen van eerdere bezoekers, dat scheelde dus ff 20 Euro 8)

Kinderen hebben zich vermaakt op het springkussen en met voerballen gooien.
Voor de rest stelde het idd niet veel voor, ik heb de "spomb" bekeken en of dit nou echt de opvolger van de spod moet worden . . . denk zelf van niet. Ocean Fresh was ook met een stand, lijkt of die weer aan het terugkomen is.
Ook zag ik emmers met kant en klare hennep in diverse smaken die pva vriendelijk waren, dat zag er wel leuk uit.

Voor de rest was het zeer rustig, en dat vonden een aantal winkeliers.

Is het een idee voor de organisatie om eens te praten met organisatie van de karperbeurs in Rijswijk om gezamenlijk zoiets te organiseren ?
C atch
A nd
R elease
P lease

<*))))><
Plaats reactie