Volgende meeting op 5 Maart, HSV de Snoek te Harderwijk

Plaats reactie
Tom Roelofzen
Berichten: 88
Lid geworden op: 21-06-2008 20:49
Locatie: Hierden

10-02-2010 18:59

Beste karpervrienden,

Na het grote succes van de vorige meeting van 29 januari, start de volgende presentatie in ons clubgebouw.
Op 5 Maart, zal Cock Pels ,die al behoorlijk wat jaren ervaring op heeft gedaan, een voorstelling geven. Cock Pels heeft in de afgelopen jaren ook lezingen voor Fox verzorgd.
Het is een avondvullende presentatie met prachtige beelden en stekken op diverse plekken in de polders van Friesland, Flevoland en Noord Holland.
Het grootste gedeelte van zijn visserij speelt zich af in de polder. De polder is natuurlijk een ideale plek om met de pen te vissen.
Hij zal daarom haarfijn zijn tactieken en technieken met jullie bespreken en laten zien.
Wietze Tjoelker zal deze avond ook aanwezig zijn. Wietze vist voornamelijk op afstand met vastlood systemen. Deze zullen dan ook aanbod komen.

Om 19:45 is het club gebouw van HSV de snoek geopend. 20:00 zal Cock met zijn presentatie beginnen. Opgeven kunt u via het e-mail adres: karperharderwijk@gmail.com.
Iedereen is welkom.

Tot 5 Maart
M.V.Gr.

Karpercommissie Harderwijk
Carpfishing is a lifestyle
Gebruikersavatar
Peter Ponsteen
Berichten: 1632
Lid geworden op: 08-05-2005 15:17
Locatie: Nunspeet

10-02-2010 19:01

Hallo Tom, ik ga kijken of ik weer aanwezig kan zijn. Ik denk het wel, en anders zorg ik daar wel voor. De vorige keer was inderdaad een zeer geslaagde avond. Maar de geslaagdheid van zo'n avond staat of valt bij de presentatie die er is. Gerwin Gerlach heeft de vorige keer een schitterende presentatie neergezet, en ik vond het jammer dat de tijd om was. Ik hoop dat dat 5 maart weer het geval is!
''Een schone waterkant ligt voor het opruimen!''
Gebruikersavatar
Arie oudshoorn
Berichten: 254
Lid geworden op: 18-04-2007 15:36
Locatie: Almere
Contacteer:

05-03-2010 13:48

Ben vanavond ook zeker weer van de partij heren voor een gezellige avond.
Gr.
De Magic bewijst zich keer op keer! Eindelijk een bal die anders is als andere. Kijk op http://www.flevobaits.nl
Plaats reactie