meeting GHV karperafdeling 28 maart

Plaats reactie
jim bekker
Berichten: 90
Lid geworden op: 07-05-2007 13:01

22-01-2008 18:18

De tweede karperavond gaat georganiseerd worden op vrijdag 28 maart. Net als bij de de vorige zal het aantal te verwachten mensen bepalen waar hij gehouden zal worden, voor alsnog zal dat de Clubkelder aan de Meppelweg (DH) worden. Leden van de karperafdeling krijgen automatisch bericht wanneer we hiervan afwijken.
Ben je nog geen lid van de Karperafdeling meld je dan aan op deze site!
Details over de avond volgen in een later stadium, dus houdt de site in de gaten.

http://www.ghvdenhaag.nl
Laatst gewijzigd door jim bekker op 10-03-2008 09:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

22-01-2008 18:31

Ik bezocht vrijdag jl. de 1ste avond van de Ghv.afd. karpervissen.
Er was een goed gevuld lokaal en ik heb met veel interesse de doelstelling van de jonge mannen gehoord.Zij willen het Karpervissen op een hoger niveau brengen.Mannen ik moet zeggen;
ga zo door want het verhaal ziet er goed uit.
Ook de dia show van Michel Hollaar droeg bij tot een voor mij zeer geslaagde avond. Het was karpervissen tot op het gaatje. Proficiat Michel! Het spiegelkarper gedeelte moest ik missen,maar kijk uit naar de 2de avond in maart.
Mvgr.Aaron Fresco.
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
jim bekker
Berichten: 90
Lid geworden op: 07-05-2007 13:01

22-01-2008 18:49

leuk om te horen Aaron Fresco
zie je op 28 maart!!
jim
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

22-01-2008 19:03

Thanks Jim.,veel sukses met z,n allen.
Mvgr.Aaron
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

22-01-2008 19:57

Mannen van de GHV..jullie hebben een perfecte avond georganiseerd met naar mijn mening een buitengewone goede opkomst...perfect!
mvg
Hans
Gebruikersavatar
raymond renirie
Berichten: 266
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Den Haag
Contacteer:

26-01-2008 16:55

Met zulke goede feedback ,gaat ik ook een keertje naar een GHV karper meeting toe .

@Jim : zijn die jongens van de GHV een beetje aardig ?


Ps . je kan je aanmelden , hoewel de meetings zijn voor leden van de GHV of de 3G .
hans moolenaar
Berichten: 4
Lid geworden op: 23-12-2007 15:19
Contacteer:

26-01-2008 20:25

Om verwarring te voorkomen, de karperavonden zijn in eerste instantie bedoeld voor leden van de GHV, daarnaast mogen alle leden van de G3 zich aanmelden; dat is een samenwerkingsverband tussen de GHV ('s Gravenhaagse Hengelsport vereniging), de SVBD en Groot Rotterdam.
In het eerste half jaar zullen we niet te moeilijk doen, dan kun je ook als introducee komen.
Aanmelden voor de karperafdeling (en dus ook de avonden) moet altijd; heel makkelijk door je op te geven voor de kaperafdeling van de GHV op http://www.ghhvdenhaag.nl
Ook voor extra info over de karpercommissie.

Gr Hans Moolenaar/ In deze hoedanigheid als secretaris GHV

(Aaron en Hans, dank voor jullie lovende woorden, van twee wat meer ervaren 'avondjesbezoekers' (in de goede zin van het woord) een fijn compliment en als zodanig ook een goede graadmeter voor wie wil komen of anderszins geïnteresseerd is.)
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

04-04-2008 22:58

28 maart is weer geweest.
Ook deze avond was weer ;spekkie voor het bekkie.
De avond stond in het teken van een dia presentatie door Leon Derksen(Cipro).
Met prachtige dia,s liet Leon zien dat er veel manieren zijn om je vangsten te verhogen .
Veel verkassen,observeren,peilen,uitproberen van nieuwe dingen en natuurlijk niet te vergeten voeren.
Met veel prachtige opname van de natuur en veel mooie vissen was ook deze avond weer een zeer geslaagde bijeenkomst.
Mannen van de karpercommissie, sukses !!
Mvgr.Aaron
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Plaats reactie