Aart, wil ik best doen maar als je ons bijde wilt kan je beter de begintijd iets vervroegen
@Kees, je hebt gelijk, ik had meer moeten vertellen oven mijn tactiek mbt dit aasje.
Het geval is alleen dat een lezing/presentatie geven niet echt mijn sterkste kant is en de woorden die ik wilde gebruiken kwamen er niet allemaal uit... Noem het zenuwen.
Ogen uitsteken? tsja dat hoor je vaker helaas. Ik wilde alleen maar aangeven dat door een goede planning en ervaringen uit het verleden je een water aardig kan kraken.
1 ding kan ik je met 100% zekerheid verklappen, er is niets gelogen of bij verzonnen zoals je wel geregeld tegenkomt.
Ik heb dit samen met Jim aangepakt en we hebben zelfs niet eens een ander iets misgunt.
Later heb ik een paar goede vrienden meegenomen om ook te kunnen profiteren van dit verhaal.
Iets verwoorden tijdens een lezing is nu eenmaal niet mijn sterkste kant, als iemand belt of mailt voor informatie spreek je met een ander persoon die beter uit zijn worden komt volgens mij
Ik kan mij herinneren dat wij een gesprekje hadden over aas, dit kon alleen niet afgemaakt worden door tijdgebrek, Je bent altijd welkom om het gesprek op te pikken en misschien leren we er allebei wat van.