peter kooij schreef:hallo blankie boy weet niet wie je bent maar je hebt het bij het rechte eind ze zitten allemaal maar te knikken maar ze leveren geen van allen kritiek.ze laan je fotos zien van december met groene blaadjes aan de boom dus dan weet je het wel maar op de meeste vragen was geen antwoord dan maar een paar stoorzenders dan is er nog een beetje humor en gezellig en toch denken ze er over door het zijn meestal de nieuwkomers die wat te ouwerhoeren hebben om dat ze met de neuzen in de boter zijn gevallen in het boilie tijdperk vroeger moesten ze wel anders piepen
tot de volgende regio
Geachte Heer Kooij,
Het verbaast mij dat u het persoonlijk voornaamwoord "ze" gebruikt, als
ik een decemberfoto laat zien met blaadjes aan de
struiken. Het doet mij een genoegen, dat u mij in meervoud etaleert in dit topic. Ik sla de toegedane eer echter af.
Gezien het feit u -zichzelf- de vrijheid biedt mij te beoordelen, ga ik er vanuit, dat u mij hetzelfde voorrecht gunt. Ik heb nu eenmaal de kans gehad een oordeel te creeren over uw verbale vermogen, alswel uw denkvermogen. Meer echter nog uw emotionele. binding met de karpervisserij.
Op dat vlak stel ik voor u erelid te maken van de KSN. Ik heb de indruk, dat u de visserij, zoals velen van ons haar ooit begonnen, een warm hart toedraagt. "Dat moderne gelul!" Ik kan niet anders dan erkennen.
Een detail dat ik echter als zeer storend heb ervaren, waren uw ongenuanceerde uitlatingen, als repliek op mijn verbale activiteiten aldaar. Uw doorgaande -negatieve- commentaar maakte dat ik slechts een ongestructureerd verhaal had te bieden. Het haalde mij uit balans.
Ik vond het zo jammer, dat u duidelijk streefde mij te "tackelen", terwijl ik slechts een verhaal m.b.t. aas wilde vertellen.
Gezien uw reacties kan ik concluderen, dat u niet de concentratie op kon brengen met aandacht te luisteren. Ik spreek dan ook de wens uit u de volgende keer wat meer te betrekken bij mijn toespraak. De tekst van de avond zal ik u ruimschoots voor betreffende datum toedoen, zodat we de onrechtmatigheden vooraf kunnen bespreken.
Op deze manier voorkomen we irritaties uwerzijds op de gekozen datum en kan ík mijn verhaal in aller ruste houden. Uiteraard zijn kritische, goed onderbouwde vragen dan niet ongewenst.
Erop vertrouwende u voldoende te geinformeerd te hebben en hopende op een goede samenwerking in de toekomst,
teken ik
Mitsz van der Kamp