Jrc boot 300

Plaats reactie
Joost Vrij
Berichten: 9
Lid geworden op: 08-04-2010 11:17

08-07-2014 17:34

Beste mensen,

Zoals de naam van dit topic al aangeeft zou ik meer informatie willen krijgen over de Jrc boot van 3.00.
Deze spreekt mij voornamelijk aan omdat de prijs inclusief elektromotor (€699,-) relatief meevalt.
Enige probleem is dat ik weinig informatie kan vinden over deze boot.
Hoe zit het met de kwaliteit van de boot, is dit vergelijkbaar met een bijvoorbeeld een Vortex boot of zit er veel verschil tussen. Hetzelfde geld voor de elektromotor die erbij zit. Of hebben jullie evt een betere oplossing in deze prijsklasse?
Hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen!

Groetjes Joost.
Gaby Winter
Berichten: 52
Lid geworden op: 06-07-2014 15:38

10-07-2014 13:51

Hallo joost,

Wat wil je eigenlijk met je boot, wil je alleen lijnen mee uitvaren of wil je met spullen naar een eiland/visstek, wil je ook er recreatief mee varen etc.

Zover ik kan zien en gelezen heb is de kwaliteit van de boot goed. Waar ik zelf persoonlijk niet zo van ben is een airmat in je boot (opblaasbaar vloertje) en ik zou liever een harde kiel willen. Deze is opblaasbaar en vaak als je naar wat minder goede bereikbare stekken wil zit je toch met obstakels in het water.

Qua electromotor, het is gratis erbij zag ik op diversesites, het is niet echt een toonaangevend merk in de electromotoren. Ik ben in dat opzicht niet zo kapot van die motoren maja dat is wat je ervoor over hebt natuurlijk een goed setje ben je al snel 400 euro voor kwijt. Een tip die ik wel wil mee geven, kijk even naar een duurzamere accu. Na een 20 tal keer opladen worden zulke accus snel minder in mijn ervaring.

Voor de rest qua kwaliteit is pvc goed te onderhouden en te plakken daar zul je zeker geen bult aan vallen. In mijn opzich lijkt mij de prijs kwaliteitverhouding prima.
Plaats reactie