DSB rubberboot commando

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jasper de man
Berichten: 86
Lid geworden op: 27-02-2010 17:23

27-02-2010 17:30

Mede karpervissers!

Ik zit er over te denken om een 2e hands DSB (nee niet van die goudeerlijke bank :wink: ) commandobootje te kopen van 3.00 meter.
Is er iemand die ervaring met deze boot heeft en mij er de voordelen en/of nadelen over kan vertellen.

Groet Jasper
Krom!!
pieter den hoed
Berichten: 18
Lid geworden op: 22-02-2007 13:12
Locatie: Ridderkerk

05-10-2010 15:12

Jasper,

Ik ben zelf al een jaar of 3 de gelukkige bezitter van een DSB bootje.
Veel mensen zeggen dat Vortex de beste rubberboten zijn, ik ben er zelf van overtuigd dat deze boten beter zijn.
Deze boot is echt niet kapot te krijgen, je kan er lekker ruig mee omgaan zonder dat er iets mee gebeurd.
Hij is zeer snel op te blazen en door de houten rolbodem die je erin kan laten zitten heb je een hele stabiele bodem in je boot zonder het gedoe met aluminium bodems.
Er zit een opblaasbare kiel onder wat ervoor zorgt dat hij zeer goede vaareigenschappen heeft.

het enige nadeel wat ik bij deze boot kan bedenken is dat hij iets smaller is dan de meeste rubberboten.

Kortom een perfecte rubberboot voor een karpervisser.. Ik kan hem iedereen aanraden en ik heb ook nog niets anders dan positieve reacties gehad over deze boot van vrienden/collega-vissers en onbekenden!
Plaats reactie