dragon marine BIC 245

Plaats reactie
bas van geffen
Berichten: 1152
Lid geworden op: 12-11-2009 02:11
Locatie: bronxtel

20-11-2009 17:36

Heeft iemand ervaring met deze boot of dit merk?

Afbeelding

http://www.dragonmarine.nl

zit er zelf over te denken om er een te kopen maar een beetje advies is nooit verkeerd.
misschien dat iemand ook nog een ander idee heeft voor een boot..... moet alleen wel een harde kunststof boot zijn ivm takken en scherpe stenen.
Gebruikersavatar
Jeroen v Engelenburg
Berichten: 670
Lid geworden op: 02-12-2007 18:09

20-11-2009 17:43

kwaliteit vind ik goed.
heb zelf een rubberboot ervan.
doe em weg omdat ie voor mij te zwaar is.
is voor de prijs zeker een boot zie zich kan meten met de veeeeeel duurdere merken.
MVG Jeroen
________________________________________________

Hoe hoger je de lat legt, des te eerder ga je er onderdoor.
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

20-11-2009 22:08

Hoi,

Weet niet wat deze kost maar kijk ook eens naar een Bic bootje of de wat grotere tabur Yak. Staan regelmatig op MP.

Gr.
©
bas van geffen
Berichten: 1152
Lid geworden op: 12-11-2009 02:11
Locatie: bronxtel

20-11-2009 22:54

ik ben iemand die liever iets nieuw koopt op zon gebied, hij kost 695 euro's en dan wordt ie gratis thuisbezorgd.

ik woon 100 meter vanaf het water en kan op deze manier ( met de wieletjes) me spullen in de boot gooien en naar het water lopen, stukje roeien of later eventueel een elektomotortje en dan heb ik ongeveer 25 kilometer van de dommel (van boxtel tot gestel) tot mijn beschikking, en als het moet kan ie altijd op het dak van de auto.

we hadden een stalen roeiboot voor 6 personen liggen maar die lag illegaal onder een brug, met een kettingslot om een van de peilers.
de haventjes waar ze normaal liggen waaren opgedoekt. en alle boten die er na 2 maanden nog lagen waren vogelvrij verklaard.
we hadden hem opgevist (was gezonken) en opgeknapt, 2 gaten dichtgelast en een lakje erover. maar hij was zowiezo niet te handelen in je eentje, zeker niet stroomopwaarts. met deze boot gingen we met 3 man nachtvissen en konden alle spullen nog mee ook inclusief 1 fiets. :D
we hadden hem onder een brug achter de flat liggen met een kettingslot om een pilaar.
pas geleden is er een opzichter wezen kijken omdat de brug uit elkaar begint te vallen en vernieuwd moet worden, en deze heeft de boot uit het water gehaald, waar die nu is weet niemand. heb van mensen gehoord dat ze hem met een takel eruit gehaald hebben. :evil:
Jeffrey van der Wou
Berichten: 1049
Lid geworden op: 21-09-2009 22:38
Locatie: Zuid-Holland

20-11-2009 23:26

Zoals al eerder vermeld zal ik ook eens kijken naar de Bic bootjes. Prijs staat ongeveer gelijk. Waarom geen rubberboot als ik vragen mag? Voor dat geld moet er heus wel een mooi rubberbootje te vinden zijn!
bas van geffen
Berichten: 1152
Lid geworden op: 12-11-2009 02:11
Locatie: bronxtel

21-11-2009 01:24

er liggen erg veel takken die net onder het wateroppervlakte liggen daar gaat die rubberboot echt niet tegen kunnen.

ik ga toch 3 a 4 dagen in de week vissen aangezien ik 5 ploegen dienst draai. dan vindt ik het wel handig dat ie meteen klaar is voor gebruik.
spullen erin naar de waterkant en gaan met die boot.

kost mij teveel tijd om die boot steeds op te blazen. heen en weer te sleuren.
deze kan ik gewoon op zijn kant in de schuur zetten en bv me fiets ertegenaan kwakken zonder bang te zijn dat ie kapot gaat (denk ik).
ben nogal lomp van mezelf dus moet ie tegen een stootje kunnen.
elmer schroot1
Berichten: 13
Lid geworden op: 19-09-2009 21:32

21-11-2009 23:25

echt een topper!
heb de bic 252, til ik zo op mijn autodak en rij naar het water.
die boten zijn stabiel en sterk.
bankje zit wel erg laag, maar met een dikke kussen erop gaat het prima.
kan max 3,5 pk achter.
Plaats reactie