ik ben iemand die liever iets nieuw koopt op zon gebied, hij kost 695 euro's en dan wordt ie gratis thuisbezorgd.
ik woon 100 meter vanaf het water en kan op deze manier ( met de wieletjes) me spullen in de boot gooien en naar het water lopen, stukje roeien of later eventueel een elektomotortje en dan heb ik ongeveer 25 kilometer van de dommel (van boxtel tot gestel) tot mijn beschikking, en als het moet kan ie altijd op het dak van de auto.
we hadden een stalen roeiboot voor 6 personen liggen maar die lag illegaal onder een brug, met een kettingslot om een van de peilers.
de haventjes waar ze normaal liggen waaren opgedoekt. en alle boten die er na 2 maanden nog lagen waren vogelvrij verklaard.
we hadden hem opgevist (was gezonken) en opgeknapt, 2 gaten dichtgelast en een lakje erover. maar hij was zowiezo niet te handelen in je eentje, zeker niet stroomopwaarts. met deze boot gingen we met 3 man nachtvissen en konden alle spullen nog mee ook inclusief 1 fiets.
we hadden hem onder een brug achter de flat liggen met een kettingslot om een pilaar.
pas geleden is er een opzichter wezen kijken omdat de brug uit elkaar begint te vallen en vernieuwd moet worden, en deze heeft de boot uit het water gehaald, waar die nu is weet niemand. heb van mensen gehoord dat ze hem met een takel eruit gehaald hebben.