rf15 inbouwen ????

Plaats reactie
Danny v Tongeren
Berichten: 54
Lid geworden op: 30-08-2003 02:00
Locatie: Andijk

27-08-2008 22:23

hey jongens (en mannen)

heb ff een vraagje ,

wie weet hoe je de visvinder (hahaha gewoon lekker de hollandse naam voor de fishfinder) rf15 hummingbird in de ultimate beetboot moet inbouwen , ik ben zelf wel handig en onder de boot zit wel een uitsparing ervoor, kan wel gaan hakken en zagen maar dan wordt het misschien wel een Harold of free enterprise, ik heb hem nu op een beugel achterop gemaakt met dat bolletje net in het water maar dat schijnt niet te werken want hij geeft de diepte niet meer aan ??????

wie o wie ???? ik ga naar abbey 7 sep. en dan wil ik hem eigelijk klaar hebben
Gebruikersavatar
Reinder van Lune
Berichten: 389
Lid geworden op: 06-12-2006 08:49

28-08-2008 08:38

Fishfun bouwt deze in.
Bij het zelf inbouwen vervalt je garantie, indien Fishfun dit doet hou je je garantie !

zie : http://www.fishfun.nl

Succes.

Gr. Reinder
Danny v Tongeren
Berichten: 54
Lid geworden op: 30-08-2003 02:00
Locatie: Andijk

05-09-2008 16:08

joooo bedankt , ik heb ze gebeld en???...........ze doen het niet

ik heb bij de snoekbaars in almere het hele spul gekocht , en deze zou hem ook in laten bouwen , maar je kent het wel inbouwer is zoek ???!!!

en nu bouwt een ander het niet in omdat ze niet weten waar de fishfinder vandaan komt :-S

dus heeft iemand een idee hoe dit dan moet ???
Gebruikersavatar
Reinder van Lune
Berichten: 389
Lid geworden op: 06-12-2006 08:49

05-09-2008 16:19

Fishfun werkt met een aantal dealers waar je je gekochte Fishfun Fishfinder kunt kopen en/of laten inbouwen.

Waarschijnlijk is De Snoekbaars geen officiele Fishfun Fishfinder dealer, dus heb jij een niet Fishfun Fishfinder gekocht.

Fishfun gaat geen andere fishfinders inbouwen dan die van hunzelf, dat is logisch.

Wat heb je precies gekocht, een standaard smartcast, of een omgebouwde smartcast ?

Gr. Reinder
Plaats reactie