2ehands boot aankoop angling technics

Plaats reactie
Gebruikersavatar
veenstra michel
Berichten: 218
Lid geworden op: 19-06-2008 22:13
Locatie: utrecht

22-06-2008 12:41

Goedendag ik ga vanavond een zeer complete baitboot van angling technics ophalen inclusief:

tas waar alles in kan
zonne paneel
fishfinder(1 van de beste op de markt)(zie angling technics)
accu meter
lange antenne
extra lampje
2 voerkokers

iemand een advies waar ik op moet letten.
Bijlagen
1.JPG
(46.86 KiB) 484 keer gedownload
Laatst gewijzigd door veenstra michel op 22-06-2008 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Het bewijs van een schoolverlater zit in mijn pen.
Gelukkig verdien ik ze met me handen :)
Gebruikersavatar
veenstra michel
Berichten: 218
Lid geworden op: 19-06-2008 22:13
Locatie: utrecht

22-06-2008 13:09

Het bewijs van een schoolverlater zit in mijn pen.
Gelukkig verdien ik ze met me handen :)
Jan Peter Teerling

22-06-2008 14:28

Michel,

De boot kan niet open om je accu te vervangen, d.w.z niet als hij leeg is, en niet als hij naar de kloten is.

Als er wat met het bootje is moet hij naar de UK opgestuurd worden, is erg prijzig en niet Engelse klanten wachten over het algemeen 'iets' langer tot ze hun bootje terug hebben dan Engelse klanten.

De vaar eigenschappen van het bootje waren voor mij genoeg reden om hem na 1 sessie weer op Marktplaats te zetten, maar dieptemeter en zonnepaneel zijn toppie.. :D

Maar waar je nu echt op moeten letten is dat de batterijen van dat zaklampje niet leeg zijn, en dat alle ledjes het nog doen!
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

22-06-2008 23:05

Zoals eerder gemeld opletten dat de accu niet verrot is, opsturen naar engeland hoeft niet , de boot is heel makkelijk uitelkaar te halen .
Ook even opletten in de hoeken van schanieren op de deurtjes of deze geen scheurtjes vertonen ,
Ik heb zelf de accu al een keer verwisseld vrij simpel werk,wel opletten dat je met het uitsnijden van de kit onder de accu niet in de boot snijdt.
voor de rest is het een compleet en makkelijk bestuurbaar bootje ook bij wat ruiger weer.
Tip voor het varen even een stukje plakband op het gaatje voorop plakken.
Ol heb hem nu een jaartje of 5 en voorlopig gaat hij wat mij betreft nog een jaartje of 10 mee
groet Henk
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Plaats reactie