mensen ervaring met nachtissen vanuit rubberboot?

Plaats reactie
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

28-09-2007 15:28

hebben mensen ervaring met nachtvissen vanuit een rubberboot....heb zat plekken in de buurt waar je niet kan vissen zonder een boot...zijn er mensen die wel is vanuit een rubberboot nachtvissen en dan heb ik het over een bootje van rond de 3.20

het is klein,maar zou moeten kunnen,mits je niet te veel troep meeneemt....zijn er manieren om je hengels neer te zetten??

hoor graag reacties...
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Gebruikersavatar
Yuri Monster
Berichten: 840
Lid geworden op: 22-05-2006 19:52
Locatie: papendrecht

29-09-2007 09:01

kijk ff op de site van amiaud die hebben tegenwoordig speciale klemmen voor op je rubberboot
Rob van Riet
Berichten: 152
Lid geworden op: 13-12-2004 10:15
Locatie: Almere

29-09-2007 16:59

Neem een opblaasbodem, ligt lekker zacht.
Ik heb er een van 310cm maar de binnen maat houdt niet over.
Verleng je accukabels en zet de accu in de punt, lig je wat rechter of bij benzine de tank.
Zet de hengels naast je boot bij ondiepte, aanlegsteiger, palen, vaste kant o.i.d.
A) het geeft meer ruimte, B) door het schommelen geen valse piepen, C) je kan drillen en/of uitvaren als de andere hengels blijven staan.

Met een opblaasonthaak mat gaat het helemaal lekker. naast je boot heb je zo ook een plek voor je landingsnet, weeg, en bewaarzak en blijft het een beetje droog/ schoon aan boord.
Ik heb een touw vast aan de motor en de andere kant aan de punt van de boot. Zeil erover en je zit beschut.
Succes :wink:
Plaats reactie