iemand gebruiks ervaring met de procat voerboot??

Plaats reactie
sander dekamper
Berichten: 665
Lid geworden op: 31-08-2004 23:06

21-05-2006 12:10

iemand wat ervaring met deze voerboot??

via de zoekfunctie al gekeken , maar weinig gebruiks ervaringen over deze boot gevonden.

hoe lang met de accu varen?
makkelijke besturing?
kan er een lampje op?

nieuwe procat of 2de hands schrijverboot kopen??

iemand tips??
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

22-05-2006 08:35

Wachten duurt lang lang, wachten duurt...
( vrij naar Bert & Ernie :lol: )

Ik ben de procat nog nooit tegengekomen langs de waterkant, en heb er zelf ook géén gehad. Ben wel op zoek geweest en geinformeerd naar dit type. De ervaringen die ik gehoord heb waren niet zo positief, én er kan ook geen fishfinder naderhand opgebouwd worden.
Prijstechnisch wel interessant, kost iets meer dan de helft van een Microcat.
Gebruikersavatar
Richard Hulshof
Berichten: 23
Lid geworden op: 17-05-2006 09:53

22-05-2006 11:10

sander dekamper schreef:iemand wat ervaring met deze voerboot??

via de zoekfunctie al gekeken , maar weinig gebruiks ervaringen over deze boot gevonden.

hoe lang met de accu varen?
makkelijke besturing?
kan er een lampje op?

nieuwe procat of 2de hands schrijverboot kopen??

iemand tips??


Persoonlijk zou ik dan voor de microcat gaan als je de procat niet neemt en kijkt naar de schrijverboot.

ben zelf ook nog op zoek maar heb deze hele forum gelezen over voerbootjes en daar komen de bootjes van angling technics het beste uit de bus , er staat ook ergens hier een poll over voerbootjes.

kijk als je de voerboot microcat neemt ben je veel centjes kwijt , maar dan heb je ook wat!!! in bijna alle opzichten van het karpervissen is aan gedacht bij de microcat.
sander dekamper
Berichten: 665
Lid geworden op: 31-08-2004 23:06

25-05-2006 13:44

ik ga er nog even overnadenken.......
blijft toch een hele uitgave zo`n bootje,
vind de microcat zeker een van de betere bootjes ,vooral door de kleppen die naar beneden open gaan.
wat mooi en ,vooral het belangrijkste goed is kost eenmaal een hoop geld

gr Sander. :wink:
sander dekamper
Berichten: 665
Lid geworden op: 31-08-2004 23:06

30-07-2006 12:07

he Richard

ik ben nu in het bezit van de microcat, en hij bevalt super!!!!

gr Sander.
Jan Peter Teerling

15-11-2006 01:13

Microcat is zeker een top boot!!Alleen voor de korte sessie vind ik hem te groot om mee te nemen.Daarom nu de Procat dr bij kopen met een smartcast van fishfun is dieptemeter wisselen ook een peuleschil.
Zijn dr nog mensen met ervaringen positief/negatief over de Procat? :roll:
Jan Peter Teerling

10-12-2010 12:55

Voor de mensen die graag een bootje van Angling Technics willen kunnen vanaf Carp 2011 deze via mij aanschaffen, alles onder Nederlandse garantie voorwaarden en dito service. De bootjes zullen ook op de beurs te zien zijn op de Viper stand 5 & 6 februari a.s in Zwolle.

Komt een nieuwe Nederlandse site in het voorjaar maar voor nu: http://www.anglingtechnics.co.uk/
sander dekamper
Berichten: 665
Lid geworden op: 31-08-2004 23:06

10-12-2010 19:00

Hoi Jan Peter,

Ik heb dit topic 4 jaar geleden gestart... was toen ook heel blij met mijn microcat, was

Wat heb ik een ellende met dit bootje gehad zeg en wat een slechte service pfff bootje reageerde niet meer opsturen naar Engeland dan maar 2 maandjes wachten en wachten .
De service duurde toen echt veel te lang misschien dat het bij jou beter is? maar voor mij nooit meer een microcat , en ook het vanonder laden vond ik niet echt makkelijk .

Ben nu in het bezit van de Anatec Spektrum digitaal van Henk van Fishfun {jou niet onbekend} daar kan menig bootje niet aan tippen zeg echt een super boot!! waar ik geen problemen mee heb ook .

gr Sander.
Jan Peter Teerling

11-12-2010 01:59

Hoi Sander,

Klopt idd. dat de 1e serie (eerst met een zwarte handset, iets later de grijze) vd Microcat gebreken had. Deze had ook nog motoren die je moest primen. Is ondertussen een compleet nieuwe, en verbeterde, digitale versie Microcat bij deze hoef je ook niet meer te primen. Mocht er zich in de toekomst een probleem met een bootje voordoen wordt dit door mij in Nederland opgelost.

Spectrum van Henk is ook een prima bootje!
Plaats reactie