Beste mede boarders,
Even een vraag wat betreft accu's.
Van vissen heb ik weinig tot geen verstand

Maar van accu's nog vele malen minder!
Nou heb ik een tijd geleden een rubber boot met een electra motor gekocht.
Ik gebruik dit setje misschien twee keer per jaar.
Laks dat ik ben heb ik ook wel eens een leeg gevaren accu een half jaar laten staan zonder deze weer op te laden.
Heb nog wel een keer gevaren en had sterk het gevoel dat het vermogen van mijn accu sterk verminderd was, dit zullen jullie vast logisch vinden hahaha.
Nou is het zo dat ik tegenwoordig op een water vis waar ik het gebruik van een boot toch wel nodig vind en ga deze week een bootje kopen om die daar neer te leggen.
Ik heb even gekeken om welke electra motor het gaat en dat is de Minn Kota Maxxus 55lb.(maximizer)
Nou kijk ik tussendoor even snel op google en kom dit tegen.
http://www.ebbm.nl/Webwinkel-Product-12 ... 6-12V.htmlOp deze site staat hij beschreven als Traxxis model.
Nou zie ik dit niet op mijn eigen motor staan, en vraag me af waar dit voor staat, en of ik dus wel of niet dit model heb.
Om even terug te komen op mijn vraag.
Ik ben opzoek naar een nieuwe accu, maar heb totaal geen idee waar ik voor moet kijken en waar ik op moet letten!
Kan iemand mij hier bij helpen? Door mij te vertellen wat een geschikte accu is voor mijn motor.
Zit er verschil in prijs klasses wat betreft verschillende accu's?
Misschien kan iemand mij helpen aan enige links?
Persoonlijk ben ik altijd van "liever wat meer uitgeven en in één keer goed"
Maar wel ben ik benieuwd naar wat voor prijskaartjes er aan hangen.
Een accu van 200€ zie ik niet echt zitten. Maar heb geen idee waar ik aan moet denken!
En helpt het als ik laat zien wat voor accu lader ik heb?
Mocht dat zo zijn zal ik die er even bij pakken.
Wie o wie kan mij helpen?!
Mvg Marc
Welcome to the Goodlife..