ik heb een bootje gekocht voor volgend jaar, het is een rubberbootje van 2.80 meter .wel redelijke kwaliteit(maar geen zodiac/quicksilver/vortex).er zit een spiegel op en ik heb een houten plaat om de bodem te verstevigen.
nu wil ik een motor er voor kopen , en ik zit zelf te denken aan een yamaha van 2.5pk. zodat ik een jerrycan mee kan nemen met extra benzine , zodat ik alijd op de wal kan komen
ik heb ook een beetje zitten kijken naar een electro. maar ik snap niet helemaal hoe dat werkt , en welke ik zou moeten nemen voor mijn kleine boot.en hoe dat zit met die accus.ik heb eerlijk gezegd weinig vertrouwen in die electros,weet een van jullie waar ik goeie info over die motors kan krijgen.en wat er allemaal bij komt kijken ? want ik heb totaal geen benul van die dingen. en ik wil wel dat ik de juiste keus maak, want ik ben ook van plan met die boot gewoon te gaan varen af en toe, en dat is dan op groot water
hebben jullie eventueel een goed advies in wat ik het beste kan doen? of gewoon wat jullie zouden doen in dit geval ?
het gaat om zo een bootje,alleen bij mij zite er een spiegel op en een houten plaat in de bodem.
ik hoop dat jullie me in deze enig advies kunnen geven.
in ieder geval bedankt,
groetjes,
michel