De internetsessie!

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

21-04-2003 23:36

Bart,

Jammer van je auto. Hopelijk komt het weer goed of anders veel succes met het vinden van een andere!

Gedurfde stap om met een vreemde een week Frankrijk te gaan bezetten! Wel leuk om te lezen dat het goed bevallen is. Gefeliciteerd dat jullie allebei een nieuw record hebben mogen vestigen. Prachtige vissen! Wederom een mooi verhaal om te lezen.

PS: had je nog wat kunnen winnen met die rally? hehehe.

Groeten
Bart Janssen.
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

22-04-2003 16:30

Zeer zeker een leuk artikel om te lezen, en weer eens wat anders dan de doorsnee sessie. Mooie foto van je auto trouwens, jammer dat je foto niet "verder" genomen is, vond dat het 'huisje' ook wel wat credit verdiende :roll:
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

22-04-2003 18:49

Bart,

We hebben anderhalf uur gedaan over een kilometer, dat is een gemiddelde snelheid van 600 meter per uur. Ik denk dat de gemiddelde schildpad nog eerder bij ons op de stek was geweest!

De auto staat inmiddels al weer een kleine week bij mij voor de deur, maar ik ben wel € 3300,- lichter.

Christiaan,

De foto's had ik in eerste instantie gemaakt voor de verzekering, zodat ze me nooit konden "naaien" voor reparatiekosten aan het kapelletje. Later kwam hij ook nog eens van pas in het artikeltje. Leuk detail is trouwens het mariabeeldje achter de tralies: beschermengel of juist de oorzaak van al dat kwaad?

mvg

Bart van den Hurk
Johan Scheepers
Berichten: 474
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

25-04-2003 09:46

Bart, een mooi verhaal, die gelukkig nog mooi uitpakte in een handvol mooi vissen.

<!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:J0H@N" class=bericht>J0H@N</a><!-- BBCode auto-mailto end -->
Plaats reactie