Friesland de regels??

Plaats reactie
Rob de Heer
Berichten: 6
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

16-04-2003 16:56

Ik ga komende hemelvaart een lang weekend naar Friesland om daar te gaan vissen.....

Maar hoe zit het daar met de regels nog extra verguninningen nodig??
Ik hoorde dat het nachtvisseizoen daar loopt van: Juni, Juli, Augustus is dat waar??

Ik hoop dat jullie beter op de hoogte zijn als ik en het mij willen laten weten! Alvast bedankt!

Groeten Rob
Carpfishing is a way of living!
Gebruikersavatar
Henri van der Wal
Berichten: 730
Lid geworden op: 29-01-2002 01:00
Locatie: visPASloo
Contacteer:

16-04-2003 17:46

Als je een Grote Vergunning hebt van de NVVS dan mag je op veel wateren in Friesland gewoon vissen.

Nachtvissen mag alleen in juni,juli en augustus...wordt nog aan gewerkt :smile:

Er zijn ook wateren van Staatsbosbeheer waarvoor een gesloten tijd geldt, houdt daar rekening mee!

Vis ze!
Meldpunt Spiegelkarpers Fryslan : spiegelkarpersinfriesland@live.nl
http://www.ksnregiofryslan.nl

http://www.sunrisebaitservice.com - Quality Carpfood
Willem Barnas

16-04-2003 18:38

Oh ja,

En let vooral op groene bordjes van Staatsbosbeheer, die vormen voor veel mensen (op een paar ingewijden na dan... :wink:) een onneembare hindernis vanwege de hoge kosten die er aan verbonden zijn. Hou je aan de regels en er zal je niets gebeuren, ze zijn streng hier!

Vang ze enneh, stuur me even een privee-bericht waar je precies heen gaat, wie weet heb ik nog een leuke tip voor je (als je dat uberhaupt wilt...).

Folle lok en seine!
WB :wink:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Willem Barnas op 2003-04-16 18:38 ]</font>
jan van kranenburg

05-07-2003 02:38

Beste Frieslanders,

Was 3 weken in Eernewoude in Mei jl.
Heb een vakantie gehad om nooit te vergeten, maar het vissen was "klote".
Karper helemaal niet gezien; zelfs witvis bleef beperkt tot wat voorn en blei. Snoekbaars sezoen was toen nog gesloten.

Desondanks ga ik in September weer!

Karper Vistips van harte welkom! Anders doe ik 't maar met natuur, mensen en omgeving. Is ook geweldig.

mvg

jan
Plaats reactie