Mijn eerste keer...

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

13-02-2002 23:05

Beste Mike,

mijn eerste reactie?

Prachtig stuk.

Wanneer ik zo kon schrijven, zou ik het spreken laten.

Bravo Mike

Groeten Henk
Dennis Ruijs

14-02-2002 08:47

Hallo Mike,

Was iedereen zo uitgelaten over het artikel van Henri de Vogel.
Dit artikel is werkelijk super man. Echt met veel gevoel geschreven.

Dat ja na al die jaren het allemaal nog herinnert zegt al genoeg over de indruk die het op je gemaakt heeft.

Ga zo door!

Groeten,

Dennis R.
Tom Boer

14-02-2002 12:00

Mike,

Mooi verhaal man! Echt heel lekker geschreven. Zo te zien ben je van alle markten thuis, technisch heel goed in de Rotary Letter maar ook schitterende sfeerverhalen.

Ik hoop nog veel schrijfsels van je te mogen lezen en ik hoop dat je ook weer regelmatig op het Carpboard komt reageren.

Groeten,

Tom
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

14-02-2002 15:51

Nou Mike,

gister avond een prachtig vis en reis verhaal gelezen,
Totaal onverwachts kwam daarbij nog in Zuid-Amerika terecht ook, wat een schitterende reisjes organiseerd jouw buro.

Oom Durk en Pantoffels maakte jij onsterfelijk tijdens je verslag, hoewel de onsterfelijkheid van Pantoffels wel eventjes aan een zijden draadje kwam te hangen op zijn oude blauw gestreepte campingstoeltje.

Geweldig Mike, op welke manier jij de Ratrace in een wereldstad weet toe te dekken met een sprei van sfeer en beleving.

Vanmorgen werd ik wakker door de tingeling van een koperen deurbel,

Prachtig, toch?

Sportieve groeten Henk
Hans-Peter van Ee

14-02-2002 18:59

Mike

Een schitterende vertaling van jouw belevenissen aan de waterkant naar de digitale snelweg.
Na jouw artikel gelezen te hebben gleed mijn blik af naar de muur waar mijn hengels altijd hangen, bijna was ik naar waterkant gerend maar kon me bedwingen.
Echt Mike, het onbegrijfelijke beschrijven is niet voor iedereen weggelegd.

Ga zo door!!

Met bewonderende groet

HPE
Hans-Peter van Ee

14-02-2002 20:11

Ik bedoelde dus het onbeschrijfelijke beschrijven....

HPE
Pieter de Jongh

14-02-2002 21:26

We want more,
bis bis.
:wink:

pieter
Henrie de Vogel
Berichten: 212
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Gouda

14-02-2002 21:51

Hoi Mike,

Heel mooi hoor, en ook zo herkenbaar. Dat afbreken van die dunne lijn meteen na de aanslag, exact zoals het bij mij ook ging. En inderdaad, die kroeskarper, die natuurlijk na de vangst als karper werd benoemd.
En dat van die partner, die niet je passie deelt en voor wie elke gulden die je in de viswinkel uitgeeft er een te veel is.
Schitterend. Smaakt naar meer.

groeten,

Henrie de Vogel
Edwin Wouters
Berichten: 286
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Noord-Holland

14-02-2002 22:50

Mike,
je kende mijn eactie al, maar om dan nu niet te reageren staat ook zo stom dus....
perfect verwoord, het kroos liep uit mijn computer, alsof ik naast je stond daar aan het water. Top.
edwin
Hans van Moorsel
Berichten: 712
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Geldrop

15-02-2002 02:33

Mike,

Ik zou op jou verhaal het zelfde kunnen reageren als op dat van Henrie maar dan zou ik Henrie weer tekort doen en dat wil ik ook weer niet.
Maar om iets zo gedetaileerd en gevoelsmatig weer te geven getuigd van grote klasse. Je hebt alle lof die hier boven al gespuid is dan ook volkomen verdiend.
Bij het lezen van jou verhaal zaten sommigen met jou aan de waterkant die vis te vangen, Henk werd wakker van een koperen belletje en ik..... Ik zag jou een plasje plegen :smile:

Je laatse zin klinkt dan ook zeer hoopgevend. Ik wacht met ongeduld af "when you'll be back"

met dankbare groet,

Hans
Mike van Zijl
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam

15-02-2002 11:09

Snik.....

Woorden schieten te kort, maar allen zéér bedankt voor deze prachtige en ontroerende reacties.

Ook wil ik het team van KWO bedanken voor het zo fraai en zorgvuldig plaatsen van dit verhaal.
Het komt hier goed tot zijn recht.

Ik zal mijn best doen om er (ooit) een vervolg aan te geven, want ik heb kort na het vangen van deze kroeskarper met mijn eerste echte karperhengel een echte dikke ..... gevangen.
Ook die (voor mij) sensationele beleving staat in mijn hersenpan gegrift.
Maar je moet wel in een bepaalde "mood" zijn om zo te (blijven) schrijven.
Gezien de reacties tot nu toe, zal ik het serieus overwegen.

Nogmaals dank allemaal,


Mike
Plaats reactie