Artikel Chris Noorlander op www.karperwereld.nl

richard van der veen
Berichten: 115
Lid geworden op: 15-08-2002 02:00
Locatie: groningen

07-04-2003 21:13

geweldig artikel, heb het in adem uitgelezen .Ik denk dat dit net het zetje voor mij is (en voor anderen) om zelf eens een openbaar water in frankrijk te bezoeken. Keep up the good work.

mvg R v/d Veen
carpbusters groningen
Gebruikersavatar
Chris Noorlander
Berichten: 502
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

09-04-2003 23:22

Hallo Richard

Bedankt voor het lezen, en de goede reactie!
Dat 'zetje' is mooi...een klein beetje de opzet van het artikel ook :smile:

Groeten ChrisN
Gebruikersavatar
richard van der vliet
Berichten: 748
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: Delfzijl

10-04-2003 09:07

Chris,

leuk artikeltje, ook al ben ik nooit in frankrijk geweest om te vissen en zal ik er misschien ook wel nooit gaan vissen heb ik toch van je artikeltje genoten.
ga zo door!!

mvgr Richard

ps. wanneer komt deel 2 uit denk je?
Gebruikersavatar
Chris Noorlander
Berichten: 502
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

12-04-2003 16:48

Hallo andere Richard

Hardstikke leuk man, in Frankrijk vissen, probeer het eens. :smile:
Bedankt voor het lezen, en genieten. Deel twee zal denk ik zo'n beetje ieder moment online gaan.

Groeten ChrisN

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Chris Noorlander op 2003-04-12 16:48 ]</font>
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

13-04-2003 17:36

Ik hoop het ook ja. Ik wacht namelijk al ff op dat deel ;P Ik hoop dat het snel komt!!

Groeten,

Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

19-04-2003 18:32

Ha Chris,

Super artikel kerel. Boordevol zeer bruikbare informatie voor de Frankrijkgangers. Je hebt er wel werk van gemaakt zeg, en dan komt er ook nog eens een deel 2. Ik ben benieuwd!

Cheers
Gebruikersavatar
Bertil Wielink
Berichten: 1760
Lid geworden op: 27-12-2001 01:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

01-05-2003 19:52

Hallo allemaal, Deel 2 van dit waanzinnig informatieve en leuke artikel staat nu online op:

<!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.karperwereld.nl" target="_blank" class=bericht>http://www.karperwereld.nl</a><!-- BBCode auto-link end -->

Vr.Gr.,

Bertil
<!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:Bertil@karperwereld.nl" class=bericht>Bertil@karperwereld.nl</a><!-- BBCode auto-mailto end -->
Dennis Ruijs

02-05-2003 09:18

Hallo Chris ook deel 2 mag er meer dan wezen Wat een goed artikel zeg. ik heb er veel aan in iedergeval. bedankt.

Dennis R.
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

02-05-2003 11:00

ha die Chris,

Echt een leuk artiekel hoor!! Ik zal er veel aan hebben voor mijn komende frankrijksessies komend jaar. Vooral die hoeveelheden zal ik in de gaten houden (ik kwam dus vorigjaar met te weinig voer aan in zuid frankrijk. Onderweg uit de hutkofferverloren :mad: )

kortom geweldig artikel!!!

groeten,

Luuk

p.s. wanneer komt deel 3 :smile:
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Gebruikersavatar
Chris Noorlander
Berichten: 502
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

03-05-2003 14:36

Ha Bart

Dank je wel voor de complimenten, deel twee is inmiddels online. We bellen.

Bertil, hij staat er weer goed op, waarvoor nogmaals mijn dank.

Luuc, ook bedankt. Leuk om te lezen dat mensen als jij zeggen dat je er ook echt iets aan hebt. Daar is het allemaal voor te doen geweest natuurlijk :smile:
Deel drie komt voorlopig niet. Misschien heb ik na een jaar of vier weer voldoende ervaring en informatie om een derde deel te schrijven, wie weet?

Groeten ChrisN
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

03-05-2003 22:34

Chris,

Had je het 12 jaar geleden geschreven dan had het mij en m'n maat heel veel zoek en peuterwerk gescheelt in N.O. Frankrijk.

Wat een info, en hoe gedetaillerd ook nog.
Betere antie reclame voor betaalputten kan haast niet.

WHaahh, hoor je die doffe dreun nog?..........nee op je tijgertjes!
Prachtig omschreven visverhalen Chris.
Van mij mag er elke maand 1 van jou op en

Sportieve groeten Henk
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

04-05-2003 21:40

Ik heb genoten van beide artikelen.
Als ik zo'n dertig jaar terug ga in de tijd gingen we niet verder dan tot Vinkeveen op ons mobyletje of püch.
Geweldig dat jullie deze tochten kunnen maken toch?

Met het winkelen kan ik me ook wel iets bij voorstellen: croissants du meur!
Dat stinken deden we vroeger ook, waren we nog best trots op ook..

Één vraagje nog, op onder andere de eilanden op de Vinkeveense Plassen vind je (met name mijn hond :evil: )regelmatig menselijke uitwerpselen na de weekendsessies.
Hadden jullie een chemisch toiletje bij je?

Helaas ben ik niet meer in de gelegenheid ver te reizen, maar, Chris, jouw artikel is haast een uitnodiging!!
Prima,

Groet,
Henk de Jonge
Gebruikersavatar
Chris Noorlander
Berichten: 502
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht
Contacteer:

06-05-2003 18:23

Hallo Henk, ook jij bedankt...zoveel lof is nu ook weer niet nodig hoor :smile:

Henk (De Jonge)

Bedankt voor het genieten. Een chemisch toiletje is er niet bij. Ik heb als voordeel dat ik weinig 'moet' wanneer ik in Frankrijk ben. Waarom weet ik niet. Als het toch nodig is, dan moet er een strategische plaats gevonden worden (geen kijkers, geen 'intrappers', geen overlast, enz) ergens in de wildernis. Liefst in het water :smile: Ik moet er (helaas) wel bij zeggen dat er in Frankrijk plekken zijn waar je echt moet uitkijken dat je niet de mensenstr#nt gaat staan. De struiken zijn hier en daar geheel wit van de wc-papier.
Henk, nog iets over het verre reizen waar je het over hebt, en waar je geen gelegenheid meer voor hebt: Eigenlijk valt het allemaal best mee. Ik maak regelmatig korte tripjes, van zo'n drie nachten ergens in Noord-Frankrijk. Op soms iets meer als drie uur rijden. Dat stelt eigenlijk niet zoveel voor: Weinig voorbereiding, spullen in de auto, stukje rijden, en vissen maar...lekker voor drie nachtjes. En genieten.

Groeten ChrisN
jan witter

14-05-2003 02:18

Hallo Chris

Zowel deel 1 als 2 in één adem uitgelezen en moet zeggen dat ik ervan heb genoten en ook nog een paar tips heb kunnen uithalen voor mijn aanstaande Du Der trip aanstaande week klasse........:smile:

Gr

Jan Witter