Reactie op: Frankrijk ontdekken van H. Hendriks

Plaats reactie
Jos de Jong

31-10-2002 12:48

Hallo Harald leuk artikel van je over Frankrijk. Kostte het jouw niet heel veel moeite om niet op Cassien of Salagou te gaan vissen?
Je vroeg je af hoe veel en hoe zwaar je wel niet had kunnen vangen als je er een week zou zijn gebleven. Ik denk wel veel maar niet echt groot. Er zijn weinig wateren die een mega bestand hebben qua aantallen en waar je ook nog eens grote vissen kan vangen. En de vissen op je fotos zien er wel dun uit?
Niettemin heel leuk om te lezen hoe hard het kan gaan als je maar gaat zoeken in Frankrijk.

Groeten,
Jos
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

31-10-2002 14:00

Harald,

ik Herken dit ergens van,
waar heb ik dat eerder gelezen dan ? :wink:

ff zonder dollen,

als je 'm voor de tweede keer leest, blijft hij net zo goed hoor!

met vriendelijke groet,

Christiaan van Klaveren.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Christiaan van Klaveren op 2002-10-31 14:00 ]</font>
Arnold Haandrik

31-10-2002 15:12

Tnx Jongens,
Altijd leuk hoe andere er over denken als ze het gelezen hebben.

Jos,geloof me,dat daar dikke vissen rondzwemmen.
ik heb expres geen merknamen,namen van waters en exacte gewichten in mn artikel opgenomen omdat ik dat gewoon niet relevant vind.

en wat dit betreft blijf ik in Aart zn termen:dit is een discussieboard en geen scoreboard.
ik heb in elk geval mn pb DIK verbeterd en in de toekomst keer ik zeker daar terug.

ik heb expres foto's gestuurd van wat "lichtere" vissen puur en alleen omdat ik dat zo wilde.

En ik vond het helemaal niet moelijk om niet op de "bekende" wateren te gaan vissen alleen al omdat het bij Cassien stervens en stervens druk was met franse touristen,en in die tijd mocht je er niet eens nachtvissen.(werd wel volop gedaan wat ik zo kon zien,vind het niks niet gek dat alle regels steeds strenger worden)

St Croix,dat steelde mijn hart voledig,de meeste hebben dat bij Cassien,nou geef mij St Croix maar hoor,wat een prachtig water en omgeving.
lekker een weekje op de camping,en overdag daar vissen.ga ik zeker nog eens doen.

met groet
Harald.



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Harald Hendriks op 2002-10-31 15:16 ]</font>
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

31-10-2002 15:36

Hoi Harald,

Grappig om te lezen hoe de bolle ogen van die Fransman bijnauit zijn kassen kwamen gerold :smile:

Als je in de toekomst nog eens wat leuks meemaakt, twijfel dan vooral niet om het ons te laten weten..

Groeten laurens

Ps: die 98 centimeter vis, die had zeker wel flink wat kilootjes tussen de graten?
When the going gets tough, the tough get going!!
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

31-10-2002 15:56

Hey Ha Ha uit Ha,
Hier de "Streuf" ja!!!
Je had me al gewaarschuwd, ik heb er lang op moeten wachten maar het is zeker de moeite waard geweest. Goed stukske jong. Kort, bondig, duidelijk, simpel en leuk. Ik vraag me wel af of Saskia naast het vertolken ook nog een "hengeltje" heeft kunnen "ingooien". "Nou even niet schatje, ik heb weliswaar geen hoofdpieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep!!!!!!
Ut ga je goed.
Groet,

John
Mike van Zijl
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam

01-11-2002 15:09

Hé Harald.

Leuk stukkie, megavangsten, mooie foto's.

Dank aan mij?
Ere wie ere toekomt hoor (jij dus), maar evenzogoed bedankt.
Volgende keer wel even de spellingschecker er op los laten hoor :wink:

Groeten,


Mike
Arnold Haandrik

01-11-2002 19:38

Laurens,
was idd veel vlees tussen de graten. :lol:
zal m als ik wat tijd heb ff scannen en mailen,kun je zelf oordelen.duurt wel ff ivm werk.(de foto dus he heren dubbelzinnig)

John,
idd lang op moeten wachten,maar dat ligt niet aan mij,ben al blij dat ze er iets van hebben kunnen maken.
En ik zal het zeker niet laten om in de toekomst weer in de digitale pen te klimmen,maar dan over Denemarken.

Mike,
je bedoeld de brabantse accenten? :lol:
hoort erbij,nooit je achtergrond verloederen!
en ik vind dat als iemand me helpt dat er geen geheim van gemaakt moet worden.nogmaals bedankt,ook al weet je niet meer waarvoor, :lol:

Bertil,
je hebt (nog) niet gereageerd,maar toch bedankt dat je er iets moois van gemaakt hebt.


met-typende-groet
Harald





<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Harald Hendriks op 2002-11-01 19:40 ]</font>
Gebruikersavatar
Bart Janssen
Berichten: 1354
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Tussen de Rivieren
Contacteer:

01-11-2002 20:39

Hey Harald

Mooi stuk, gelijk een water met een goed bestand treffen en de Fransen het snot voor de ogen vissen. Well done.

Verder had ik dit verhaal ook al eens gelezen, weet niet meer op welke site maar hier kan ik in ieder geval mijn reactie kwijt.

Groet
Bart
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

04-11-2002 17:41

Hoi Harald, een mooi verhaal! En wat betreft St-Croix, daar heb je groot gelijk in!
Ik hoop alleen dat nu niet iedereen denkt dat het altijd zo simpel gaat....
Johan Scheepers
Berichten: 474
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

05-11-2002 00:15

Hey Harald,

Goei stukje man. Nog iets gevange gister.

Met bellende groet J0H@N
Plaats reactie