artikeltje On a mission van mark

Plaats reactie
Tom Boer

16-08-2002 09:07

mark,

wat een mooi stukje schrijfwerk zeg. ik waan me gewoon helemaal in die huiskamer, kan de vrouwen er zelfs bijdenken en het gevoel van jouw ook, het is zo herkenbaar. echt heel mooi geschreven.

groeten, tom
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

16-08-2002 10:25

Way to go mark, keep up the good work !

mvg
stefan
Jos de Jong

16-08-2002 10:51

mark echt een mooi artikel vooral die zinnen zeg prachtig verwoord. ".. met een hoog Camel gehalte.." echt zo treffend.
ga zo door.

groeten,

Jos
Gebruikersavatar
Reinout Spijkerman
Berichten: 64
Lid geworden op: 16-08-2002 02:00
Locatie: Delft

16-08-2002 11:05

Dag Mark!!!

Wat herken ik mijzelf hierin !!! Als afgestudeerd economie en managemnt student heb ik ook al menigmaal conversatie stof moeten hebben over hobbies..in studentsocieteiten en kroegen... het blijft altijd een gevoelig onderwerp..zeker bij blonde volschubs....

Het zit in je bloed en gaat er nooit meer uit... eenmaal verknocht aan water en haar mysterieuze geheimen die ze af en toe prijsgeeft aan dat nietige vissertje aan het immens grote water... a mission die vaak ten koste gaat van vrouwelijk schoon!!!

Mooi artikel...blijf vooral zo schrijven..wordt gewaardeerd!!!


Groeten Reinout Spijkerman
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

16-08-2002 12:49

Ik had toendertijd een aardig compromis, als het echt niet anders kon gingen de boeken mee naar het water. Probeer dan maar eens je ogen van het water en in de boeken te houden...

Groeten,

Mark
Gebruikersavatar
Mark van Balveren
Berichten: 79
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: In the middle of Brabant

16-08-2002 12:52

Thanks brothers :smile:

Tis altijd wel een beetje schipperen
tussen die 'jurkjes' en de karpers. Alleen de 'jurkjes' zijn vaak veel te ongeduldig voor/met de mannen die ondertussen al 'eelt op hun geduld' hebben zitten.

Tis dus opletten voor jurkjes (liefst met kniehoge laarzen) die een flinke portie geduld bezitten. Nu heb ik me laten vertellen dat vrouwen die borduren verschrikkelijk veel geduld moeten hebben, maar die hobby heeft ongeveer dezelfde flamboyante uitstraling als onze eigen passie. :smile:

t Zal dus nog wel een tijdje langer niet boteren tussen Volschubs en Spiegels...
Raymond van Keerberghen
Berichten: 33
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Dordrecht

16-08-2002 12:55

Ik moet zeggen dat ik ook ruim de tijd heb genomen...Al zijn er altijd die het bonter maken (of niet Willempie, berenrukker...haha). Ik zou zeggen, geniet ervan. Geloof me, wanneer je uiteindelijk eenmaal aan het werk bent, dan ga je die vrije tijd en al die vismomenten van toen meer en meer waarderen... Dan moet 'het' namelijk gebeuren in veel minder tijd. Maar goed, ook dat is een uitdaging op zich!

Mark, je stukje had ik inderdaad al eens gelezen en was destijds ook het eerste schrijven van jouw hand dat ik onder ogen kreeg. Die vent heeft het in de vingers dacht ik toen nog...En ineens was hij redacteur...haha
Ik zie je aan de bar vriend...Cheers.

Wellicht nog een tip voor de vrijgezellen. Het romantische element, dat onze hobby zo kenmerkt, kan overigens ook heel goed werken bij de dames... Ook 'camel' gaat namelijk vervelen, vooral wanneer blijkt dat zo'n vlotte kerel na even weer doorfladdert omdat hij zo'n behoefte heeft aan een ander avontuurtje...

A Bientot,

Raymond
Mike van Zijl
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam

16-08-2002 15:20

Mighty Mark.

Ook ik had dit stuk al eens onder de ogen en vingers gehad.
Het blijft een monumentaal stuk wat nooit een restauratie nodig zal hebben.

Mijn eigen tropische "volschub" vind het wel best allemaal ondanks dat ik haar pas 8 jaar geleden met mijn passie confronteerde.
Mag op 25 jaar delen van lief en leed ook niets meer uitmaken.

Jouw tijd komt nog wel.
Als je haar maar goed zit :wink:

Mike
Raymond Hakkert
Berichten: 770
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Contacteer:

16-08-2002 17:39

mmmmMarkkkk,

begin en eindig maar zoals we gewend zijn Mark met mailen, als een soort 'kreet'...
dat stukje, tja, RvK zei het al ik las dat ook als eerste toen der tijd van jou en had nog nooit gehoord van een Mark van Balveren toen stond je ook nog eens in de KW met herkenbare 'bakken','de pukkel' bijv. die wij hadden op 29p jaartjes terug...nu wil ik hem wel weer een keertje haha! Maar over dat stukje...hoog JW /AD gehalte, klasse!

Enne dat studurun..geniet ervan mannen, toch is het ook lekker om wat cijfertjes in de plus te hebben hoor op je rekening ipv 'paars' te staan, maar jullie hebben gelijk het was een leuke tijd toch geniet je er nog meer van als je er tijd voor moet maken, waarderen vooral.

De meiden...
de wolfinnen in schaapskleren maken je karperleven een hel. De volschubs met respect maken het een hemel, prachtig zo'n wijf die het waardeert dat je de accu weer even gaat opladen. Een ding; neem ze niet te vaak mee.

Ggrrrrrrrrrrrayyyyy
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

16-08-2002 22:25

Op 2002-08-16 09:07, schreef Tom Boer:
mark,

wat een mooi stukje schrijfwerk zeg. ik waan me gewoon helemaal in die huiskamer, kan de vrouwen er zelfs bijdenken en het gevoel van jouw ook, het is zo herkenbaar. echt heel mooi geschreven.

groeten, tom


Inderdaad, heel herkenbaar, vooral die Grolsch :razz:, Nu ff zonder gekheid; mooi stukje en in een mooie stijl geschreven. het geeft preies het gevoel weer wat ik ( en ik denk velen anderen hier op dit forum ) ook wel eens hebben.

groetjes, Sjoerd
Hans-Peter van Ee

17-08-2002 08:30

Hé BreamMachine

Dit artikel had ik al eens iets over gehoord.
Nu ik het gelezen heb moet ik zeggen dat het heeft gesmaakt.
Het smaakte als koekjes en riekte naar de zee, volschubwaardig geschreven dus.

Mark, ik weet nog een mooie volschub te zwemmen :smile:

met volbeschubde groet

HPE

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Hans-Peter van Ee op 2002-08-17 08:31 ]</font>
Gebruikersavatar
Mark van Balveren
Berichten: 79
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: In the middle of Brabant

17-08-2002 09:38

HPE,

Toch niet dat 'ouwe besje' van Pluto hé?
Want die zie ik nog geen jurkje met
laarzen aan hebben.... :smile:
Hans-Peter van Ee

17-08-2002 10:34

Mark

Dat ouwe besje is wel flink gegroeid afgelopen jaar, heb ik mogen vernemen.
Haar maten worden steeds aantrekkelijker.

De omgeving van Pluto is zo rustig en sfeervol dat het de ideale plek is om een volschub het hof te maken.

En hij die een non-volschub politie-agente weet te aanschouwen (inclusief zweetplekken onder haar oksels) loopt toch niet weg voor een oud besje??

met versierende groet

HPE
Jeroen Grummel
Berichten: 424
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Emmen

17-08-2002 11:55

Goedemiddag,

Way the go Mark,

Bij deze een schuld bekentenis;hoewel er karper op de voerplek lag,afgelopen week toch voor een "VOLSCHUB" gekozen.Daar ik halverwege de nacht al aardig wat "Budjes" op had (dus opstaan om 0500 zat er toch niet in) en zij een paar baco's,heb ik voor haar gekozen !!!!

Toen ze s'middags mijn foto's aan de muur zag hangen en zei dat ze dat maar zielig vond dat vissen,heb ik haar maar naar huis gebracht.

MVG "GRUM"
Gebruikersavatar
Mark van Balveren
Berichten: 79
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: In the middle of Brabant

17-08-2002 13:26

Tja GRUM,

Tis wat, zeker kermis in 't darp? :smile:

Tijdens volksfeest, EK's en WK's voetbal en kermis zijn zulke dwalingen zeer gepermitteerd, het is tenslotte ook zomer en de boog kan niet altijd gespannen staan.

Je kunt tenslotte ook altijd nog de Budweiser de schuld geven, want is dat spul uberhaupt wel te zuipen? :smile:

Maar goed, we zijn weer eens off-topic geloof ik.

En HPE, Pluto is inderdaad een perfecte volschub spotting area. Maar dan dienen ze geen 180 pond schoon aan de haak te wegen met een gummi knuppel aan de riem...

Rijst bij mij toch wel de vraag waarom je daar dat 'Mozespad' in stelling had gebracht? Want zeg nou zelf, das toch wel verdacht niet? Ik deel het motto 'big is beautiful' ook wel HPE, maar dan toch in een ander opzicht :smile:

Waar blijft trouwens die 'Drentse Griek', die is er in dit soort discussies normaal altijd als de kippen bij?
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

17-08-2002 15:48

hai mark,

mooi geschreven man.
Ik herken mezelf er een beetje in maar het klopt niet helemaal want bij mij had ze fel groene ogen :grin:

nee egt mooi geschreven... keep up the good work

artikelen in de KW zien er trouwens ook erg strak uit :wink:
Hans-Peter van Ee

17-08-2002 17:26

Mark

Helaas is afgelopen winter het Mozespad ten onder gegaan aan de hogere waterstand.
Mijn snode plannen inclusief pad zijn nu dus in het water gevallen.
Voorlopig heb ik maar het Hazepad gekozen daar ik niet zit te wachten op een ontmoeting met non-volschub, zeker niet bij deze temperaturen.

met zwetende groet

HPE
Jeroen Grummel
Berichten: 424
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Emmen

18-08-2002 08:43

Goedemiddag,

Hier heet het "goudenpijl",een wielerronde door het durp.

Afgelopen nacht maar voor de karpers gekozen,iets over 04.30 !!! stond mijn penneke in het kanaal.Twee schubben,een van 7kg en een van 9.3kg.Zojuist ff dia's geschoten van mijn maat,11kg en 12.5kg.Het mooie is dat hij zijn "blonde volschub" mee had genomen naar het water.

K.Eastwood/Kwinsel zal wel achter de karpers aan zitten !!!??? :smile: :smile: :smile:

Ga ff mijn oogjes dicht doen.

MVG "GRUM"

p.s. Mark,keep up the good (KW) job,cheers
Hans van Moorsel
Berichten: 712
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Geldrop

18-08-2002 10:24

Hoi Mark,

als ik mijn map met uitgeprinte artikelen open sla begint het met de klasieker "On a mission". Voorlopig eindigt het met de nieuwkomer "on a mission". Ik wil je maar ff laten weten dat ik je sfeer volle verhaal zeer waardeer. :grin:

groet,

Hans
Plaats reactie