Fryske karper.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

08-01-2002 10:51

Hallo Rob.

Friesland waterland, dat klopt maar dat waterland niet per definitie karperland is daar ben je dus achter gekomen.
Mijn eerste Friese karper ligt al een twintigtal jaren achter mij maar ook die kwam niet vanzelf.

In jou verhaal kwam niet echt naar voren of je ook een aantal dagen vooraf voert, mocht je dit niet doen dan wordt het tijd om dit te gaan veranderen.

Nog heel veel succes in het mooie heitelân.

Douw€
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

08-01-2002 18:40

He Rob stuur nog even een mailtje met je mailadres er juist op.
Douwe
Gast

16-01-2002 22:31

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rob Manenschijn op 17-01-2002 20:11 ]</font>
Gast

17-01-2002 07:54

Beste Douwe,

Zoals je zelf ook wel weet valt er in Friesland echt karper te vangen. Het probleem is dat je hier een bootje moet hebben daar er weinig goede kantstekken zijn. Last but not least het karper vissen in Friesland is het best bewaarde geheim, beter als het recept van Coca cola en dat moet maar eens ontmaskerd gaan worden.

groeten Rob
Gast

17-01-2002 07:55

Beste Douwe,

Zoals je zelf ook wel weet valt er in Friesland echt karper te vangen. Het probleem is dat je hier een bootje moet hebben daar er weinig goede kantstekken zijn. Last but not least het karper vissen in Friesland is het best bewaarde geheim, beter als het recept van Coca cola en dat moet maar eens ontmaskerd gaan worden.

groeten Rob
[/quote]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rob Manenschijn op 17-01-2002 20:10 ]</font>
Leen Bakkum
Berichten: 1
Lid geworden op: 18-01-2002 01:00
Locatie: Haarlem

18-01-2002 17:34

Ha die Mack Turbo ouwe (T)rucker ja Rob je zal wel denken wie reageert er nu zo, nou dat wordt je zo wel duidelijk, ik werd namelijk op dit berichtje gewezen door mijn vader, en hij verteld mij net dat hij er net ook weer 2 gevangen heeft, ja nog steeds nieuwschierig ja je moet ff terug in de tijd,
die van de camping periode, ... Ja nu zal je het ongeveer wel door hebben.
Groetjes van Ron, en de Rest van de Fam Bakkum
Gast

19-01-2002 17:23

Hallo oude stroper, alles goed bij jullie? Wil jij niet van die rare vieze dingen op het net schrijven. Jij als opa heb toch een functie dat je het goede voorbeeld moet geven. Ik heb je, als alles goed is gegaan, een "prive bericht" gestuurd met o.a. mijn e-mail adres. Mocht je ooit eens in de buurt zijn of in Fryslân, Groningen, Drenthe willen vissen dan hoor ik het wel. Groeten aan Gump en de andere familieleden.

groeten Rob
Plaats reactie