Vissen op het blauwe meer in Lommel

Plaats reactie
Nicki Nuij
Berichten: 13
Lid geworden op: 29-07-2014 19:54

29-07-2014 19:59

Hallo,
Ik ga binnenkort naar het vakantiepark: Blauwe meer in Lommel, België. Ik ben aan het twijfelen om hier te gaan vissen. Ik heb op vorige topics gelezen dat het niet veel soeps is, veel pappegaaien bekkies en andere verminkte vissen. Alleen dateert deze topic uit 2008 inmiddels is het al 6 jaar later en vraag ik me af hoe het daar is.
Heeft iemand informatie voor mij? , over hoe het met de vissen is en of je er nog vis vangt. Als je er nog vis vangt zou ik graag weten waarop.
BVD,
Nicki
Gebruikersavatar
Remco Kulk
Berichten: 698
Lid geworden op: 04-07-2012 07:33
Locatie: Amsterdam

29-07-2014 23:16

Hoi Nick,

Ik ben daar vorige week geweest, niet om te vissen, is ook niet echt leuk lijkt mij.

Het is echt een heel klein ondiep kaal zandputje en zeker nu zijn er overal mensen aan het zwemmen en waterfietsen, je slaat eerder een kind aan de haak dan een vis :)

's morgens vroeg drijvend of met een pennetje proberen dat kan nog wel leuk zijn misschien.
Nicki Nuij
Berichten: 13
Lid geworden op: 29-07-2014 19:54

30-07-2014 08:33

Remco Kulk schreef:Hoi Nick,

Ik ben daar vorige week geweest, niet om te vissen, is ook niet echt leuk lijkt mij.

Het is echt een heel klein ondiep kaal zandputje en zeker nu zijn er overal mensen aan het zwemmen en waterfietsen, je slaat eerder een kind aan de haak dan een vis :)

's morgens vroeg drijvend of met een pennetje proberen dat kan nog wel leuk zijn misschien.


Hallo Remco,
Aah okee dat is minder drijvend vissen is verboden heb ik ergens gelezen dus dat word met het pennetje vissen
Bedankt
Plaats reactie