karper Sunparcs de Haan

Plaats reactie
Dirk Böhm
Berichten: 14
Lid geworden op: 06-07-2013 04:01
Locatie: Oosterhout

13-01-2014 10:36

Hoi ,forumvrienden.

Is er iemand hier die me iets kan vertellen over het bestand van de grote vijver op vakantiepark de Haan in Belgie? ga er binnenkort een weekendje heen en zit met het huisje aan het water. Nu heb ik al wat gezocht maar kan er helemaal niks over vinden, of het ligt aan mijn zoek capaciteiten of er is gewoon heel weinig tot niks over gedocumenteerd.
Dus als er iemand is die me een beetje op weg kan helpen over het bestand dan ben ik degene heel erg dankbaar. (met een dieptekaart helemaal) Maar goed beetje peilen kan ook geen kwaad.

Alvast bedankt.
Dirk Böhm
Berichten: 14
Lid geworden op: 06-07-2013 04:01
Locatie: Oosterhout

21-01-2014 18:08

Dan zelf maar eventjes mijn bevindingen van afgelopen weekend wereldkundig maken......

Vrijdagavond eerste lijntjes nat gemaakt helaas helemaal niks ook maar 2 uurtjes gevist.
Zaterdag einde van de middag de lijntjes weer nat gemaakt na een uurtje mooie korte run wat resulteerde in een leuk knolletje 56 cm en 4 pond...... de rest van het weekend nog 6 knollen gevangen waarvan de zwaarste toch wel 6 pond was. al met al een gezellig weekend gehad en en een visje gevangen. heel spannend is het allemaal niet maar in iedere geval de eerste vissen van 2014 op de kant gekregen.
lorenzo plancke
Berichten: 141
Lid geworden op: 20-05-2013 16:12

21-01-2014 18:56

Dirk volgende keer sun parks Oostduinkerke nemen zitten toch iets grotere vissen .
MVG Lorenzo
Plaats reactie