Leuk park om in de aankomende herfstvakantie te vissen

Plaats reactie
Johan Winter
Berichten: 33
Lid geworden op: 09-07-2013 18:24

27-09-2013 21:19

Graag zou ik van jullie horen welk vakantie / bungalow park geschikt is om een midweekje te boeken in de herfstvakantie. Natuurlijk staat er heel veel verspreide info op het forum maar dat is gelijk ook het probleem. Ik krijg zoveel hits als ik probeer te zoeken dat het niet erg overzichtelijk meer is. Ook is de informatie meestal erg oud, regelmatig tenminste van drie jaar geleden.

Dus alles er iemand is met relevante en recente informatie dan hoor ik het graag. Belangrijk is dat ik er met mijn zoontjes een leuk visje moet kunnen vangen en er verder ook nog genoeg te doen is voor mijn vrouw en de jongste van vier.

Natuurlijk zou ik het liefste vanuit de tuin bij het huisje willen vissen maar dat is geen noodzaak.

B.v.d. voor de gedeelde info!!
Johan Winter
Berichten: 33
Lid geworden op: 09-07-2013 18:24

13-10-2013 13:37

Johan Winter schreef:Graag zou ik van jullie horen welk vakantie / bungalow park geschikt is om een midweekje te boeken in de herfstvakantie. Natuurlijk staat er heel veel verspreide info op het forum maar dat is gelijk ook het probleem. Ik krijg zoveel hits als ik probeer te zoeken dat het niet erg overzichtelijk meer is. Ook is de informatie meestal erg oud, regelmatig tenminste van drie jaar geleden.

Dus alles er iemand is met relevante en recente informatie dan hoor ik het graag. Belangrijk is dat ik er met mijn zoontjes een leuk visje moet kunnen vangen en er verder ook nog genoeg te doen is voor mijn vrouw en de jongste van vier.

Natuurlijk zou ik het liefste vanuit de tuin bij het huisje willen vissen maar dat is geen noodzaak.

B.v.d. voor de gedeelde info!!


Deze mag voor mij dicht, er zijn blijkbaar geen leuke parken in NL meer waar je ook nog een op een normale manier een visje kunt vangen ;-)
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

13-10-2013 14:43

Johan, je zit in de juiste rubriek, en als je goed kijkt, komen telkens dezelfde parken in nl voorbij. Pick your choice. De parekn zijn tot in den treure beschreven, en vaak up to date. Suc6
Plaats reactie