karpervissen op vakantie ?

Plaats reactie
klaas garms
Berichten: 71
Lid geworden op: 30-03-2013 22:19

30-03-2013 22:29

hallo allemaal, ik wil deze zomer op vakantie met mijn vader en moeder, nederland of belgie maakt niet uit. weten jullie mischien een vakantie park of camping waar je een visstek aan het water hebt met een goed bestand karper en niet al te moeilijk water ik beschik niet over een voerbootje.

als iemand een leuk stekje weet waar je een vistek kunt huren voor je eigen tentje dan kan ik ook nog alleen met me vader gaan nachtvissen een paar dagen, het moet niet te moeilijk water zijn want beschik dus niet over een voerbootje en pijlhemgel enzo. weet iemand iets leuk voor mij ?

ik wil op vakantie in de maand jullie.
graag reactie als je iets weet met uileg er bij en mischien ervaringen als je er zelf bent geweest.

groeten klaas garms
vissen is vangen
klaas garms
Berichten: 71
Lid geworden op: 30-03-2013 22:19

31-03-2013 11:06

weet niemand een mooi watertje voor een paar nachten?
ook geen park waar je ook kan vissen.
ik heb wel even gezocht en het een hotel gevonden waar je een hotelkamer kan huren maar je kunt ook een stek huren voor je eigen tent. is dat iets ?
hotel le moulin. met 2 meren een klein meer van 3 hectare en een groot meer van 9 hectaren.
kun je daar karpertjes vangen of red ik het daar niet zonder voerboot en peilhengels enzo, voorderest kan ik wel vissen heb de spullen er ook wel voor maar ik beschik nog miet over een voerboot.

heeft iemand mischien nog een idee zet ze maar neer ? :lol:

groeten klaas garms
vissen is vangen
Plaats reactie