In de zomervakantie naar Center Parcs.

Plaats reactie
Stefan den Heije
Berichten: 38
Lid geworden op: 15-04-2012 20:53
Locatie: Den Haag

05-05-2012 16:38

Hallo allemaal,

Ik ga in augustus een weekendje naar center parcs.

Ik zit alleen te twijfelen tussen de Eemhof en het Heijderbos.

Ik heb de zoekfunctie wel gebruikt maar ik kan alleen oudere berichten vinden uit 2010 etc.

Dus ik vraag aan jullie of er iemand is die recente info heeft over een vd parken.

Welke raden jullie aan?!

Mag ook via een pb'tje!

Gr.

Stefan
JERCIN BAITS NEVER FAILS!

Dit jaar gestopt met tellen; al boven de 40 karpers!

Record dit jaar: 30 pond

Project Spiegels: 6
Aron Dekkers
Berichten: 70
Lid geworden op: 06-06-2011 13:12
Locatie: Noord-Brabant

05-05-2012 16:57

Je hebt een PB, ben op beide parken geweest.
mulder jari
Berichten: 94
Lid geworden op: 18-04-2012 19:59

08-05-2012 20:09

hey stefan ik ben 3 weken geleden naar heijderbos geweest en heb gevist aan het grote meer dit was op 2 piepjes na niks
ik heb ook 2 dagjes bij de boogschiet baan gezeten tegenover het pannekoeken huis als je daar recht naar de overkant kijkt zie je een stuk zand daar kun je goed zitten lekker rustig om daar te komen moet je bij de ingang van de boogschiet baan gewoon door het bos lopen en dan kom je er vanzelf ik heb een spiegel en een schubje gevangen daar van 70 cm en 16 pond en eentje van 60 cm en 14 pond je moet de avond voordat je gaat vissen gewoon per stek 3 handjes duiven voer met hennep voeren geen boilies heb ik ook op een stek gedaan helemaal niks maar verder met afwijkende presentaties vissen een snowman een butterfly 1 halve boile aangesneden boilies want de rest kennnen ze wel ik heb ook aleen wat op de butterfly en de aangesneden boilies gevangen je moet als je daar bij de boogschiet baan vist een hengel links vissen zeg maar op die hoek en dan 3 meter verder dan die hoek en aan de rechterkant licht een obstakel daarvoor vissen dan komt het wel goed ik zou als ik jou was op het kleine water gokken bij heijderbos dan vang je wel iets kleinere vis maar meer aanbeten op een dag het grote meer is gehalveerd dit is wel erg jammer ik hoop dat je hier genoeg info aan hebt wil je nog wat weten stuur maar een pb greetz jari

ps over het andere park kan ik je niks vertellen
Plaats reactie