Karper vis vakanties boeken

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jan de jager
Berichten: 1501
Lid geworden op: 19-09-2009 17:53

27-05-2011 14:28

Omdat er tegenwoordig veel organisaties zijn waar je dit kan doen en hierdoor erg veel keuzes zijn voor de BTW-wateren wilde ik dit topic aanmaken.

Veel mensen hebben al eens een BTW water bij een desbetreffende organisatie geboekt.
Nou is mijn vraag dus bij welke organisatie je dit hebt gedaan.
Wat zijn je ervaringen met deze organisatie en hoe heb je dit ervaren, zou je er nog eens boeken.
Hoe was de procedure voor het boeken van het of een water.
Hoe is het afgelopen heb je dit als prettig ervaren of had er eventueel iets anders gemoeten. ( Feedback, tips ).

om zelf dan maar het topic op gang te zetten beschrijf ik mijn aandeel hierin........

Wij hebben een vistrip gepland en geboekt via Fishermans Holidays.
Wij hebben daar het BTW-water Etang de Brigueuil geboekt.

Je kan via deze site, een mailtje sturen met de vraag om informatie te verkrijgen over hoe het in zijn werk gaat of om informatie te verkrijgen over een btw-water van hun lijst.
Helemaal recht kun je een schema vinden welke stekken op welke datum al zijn verzegd. ( rode vakken bezet open vakken vrij ).
Hier moet je dus op een vrije vakje klikken om deze te kunnen reserveren, je kan dit ook doen door een email.
Hier krijg je al snel een antwoord op terug zodat je verder kan gaan.
De klant vriendelijkheid vond ik zelf erg prettig en ik werd door hen erg snel verder geholpen.
Ook de informatie die ik wilde weten en het opvragen van deze informatie werd opnieuw weer snel beantwoord.

Het enigste wat ik wel even raar vond was wanneer de reis geboekt was de betaling......

we kregen een mailtje met daarin de informatie en gegevens hoe te betalen.
Deze betaling hebben wij online via internet dus gedaan via je eigen bank.
hierna kregen wij een bevestiging met antwoord extra deze meegestuurde brief van fishermans holidays uit te printen en deze mee te nemen om aan te kunnen tonen met aankomst. ik had deze dus liever via de post binnen gekregen en ook de betalingswijze. Maar ondanks dat dit niet was gebeurd en alles online werd geregeld was het afwachten.
tijdens ons vertrek met uitgeprint bewijs materiaal op weg naar het water en gelukkig kwam alles dan zeker wel goed op zijn pootjes terecht, maar was zeker wennen.

de informatie was goed en helder uitgelegd op de site over de BTW-Wateren al klopte niet helemaal alles wat er bij stond beschreven.
Zoals etang de brigueuil vlak met weinig obstakels.....maar goed daar werd wel iets aangedaan door de eigenaren zeer vriendelijk en sociaal en netjes........

Ben benieuwd want hoop hiermee dat mensen die nog niet eerder weg zijn gegaan via dit topic makkelijk kunnen vinden bij welke organisatie zij het beste kunnen boeken.
In verband met veiligheid, betrouwbaarheid, etc etc..........

mvg; jan
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

27-05-2011 23:46

Ik heb geboekt bij visvakanties, fishermen holidays, carpconnections, ecg, skv-karpertrips.

Ik ben niet zo moeilijk, dus er is wat mij betreft weinig op aan te merken op al deze tussenpersonen.
Of ik ooit nog bij hun boek heeft meer te maken met het water wat ze aanbieden, dan met hun.
Gebruikersavatar
andre van der kraats
Berichten: 18
Lid geworden op: 24-06-2010 16:06

31-05-2011 20:06

Ik had geboekt bij karpervisvakanties.nl
Na eerdere boekingen die goed gingen had ik vorig jaar totaal het tegen overgestelde.
We hadden geboekt voor mei en voor die tijd waren er een aantal veranderingen geweest op het water eerst kon je er heen en kon je je stek bij aankomst kiezen maar er zijn nu vaste stekken die je vooraf moet boeken.
En dat was ons niet gemeld in de tussen tijd kom je aan en wordt je ergens tussen in gepropt.(bedankt voor jullie belletje) :(
Na 900 km is dat gelijk een domper en zeker dat er niks aan werdt gedaan.
Dat was gelijk een goede remedie om niet meer te boeken daar.
Ik hoop voor de gene die er wel boeken dat het goed gaat en niet als bij ons anders boekt er niemand meer
Groet andre
http://www.bosscheboilies.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bbcarpproducts.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie