Paradis sur Lot

Richard Klinkenberg
Berichten: 299
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Leiderdorp, Nederland

03-05-2010 19:48

Je mocht daar uberhaubt nog niet nachtvissen volgens mij. Het nachtvisseizoen was nog niet open.
Die vent aan de overkant is inderdaad echt een zeikerd. Maar als je er en niet meer mag nachtvissen en niet naar de overkant mag vissen, tja dan zou ik er nooit meer heen gaan......althans niet voor het vissen.
Richard Klinkenberg
Berichten: 299
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Leiderdorp, Nederland

07-04-2011 12:39

oor alle duidelijkheid, er worden hier geen vissers meer toegelaten i.v.m. de vele problemen van het afgelopen jaar.....
eddy gravemaker
Berichten: 1
Lid geworden op: 16-01-2012 11:21

16-01-2012 11:43

mark mol schreef:Hallo,

Begin mei van het volgende jaar heb ik de villa geboekt met bovenstaande naam: Paradis sur Lot. Wat me opvalt is dat er weinig informatie te vinden is over viservaringen vanuit de villa. Ik ben erg benieuwd naar ervaringen wat betreft het vissen en de vangsten.

Alvast bedankt voor hopelijk vele reacties!!


Je mag wel degelijk sinds 2011 langs de hele Lot 's nachts vissen ook bij Paradis sur Lot. Er is in 2009 een probleem geweest tussen twee vissers, dat probleem is echter reeds lang opgelost en dus ouwe koek.
Het klopt verder dat op een rivier vissen, dus ook de Lot iets heel anders is dan op een betaalwater ( meertje ) vissen waar ze karpers hebben uitgezet, die je soms een paar keer per dag vangt. Als je weet waar je mee bezig bent vang je op de Lot prachtige wilde karpers, dat hebben vissers die elk jaar weer terug keren zoals Rob de Vries en Mark Huzinga wel bewezen. Rob de Vries ving in 1 week maar liefst 20 karpers voor villa Paradis. De rivier is voor de vakantiehuizen Paradis en Petit Paradis maar liefst 18 meter diep en 150 meter breed, vanaf je grote prive steiger bij elk huis dus genoeg ruimte om te vissen en je aanbeet te drillen vanuit je eigen bij het huis verstrekte bootje.
Richard Klinkenberg
Berichten: 299
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Leiderdorp, Nederland

26-01-2012 12:51

Het bericht wat ik eerder heb gepost dat er helemaal niet meer gevist mag worden is overigens zwaar verouderd, dit leek toen even het gevolg te zijn van de overbuurman, echter de beste man heeft zich bekeerd en het is er weer goed vertoeven :lol: